اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

توجه به اقتصاد و فرهنگ یک ضرورت است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: توجه به اقتصاد و فرهنگ یک ضرورت است.

توجه به اقتصاد و فرهنگ یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری جهت‌گیری کار مردم و مسئولان را تعیین می‌کند.

وی افزود: این نامگذاری‌ها و عناوین براساس نیاز کشور است؛ شعار امسال در حقیقت بیانگر دغدغه مقام معظم رهبری است.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: مهم‌ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب در سال جاری فرهگ و اقتصاد است؛ امروز عرصه فرهنگ و اقتصاد عرصه تقابل دشمن با نظام جمهوری اسلامی ایران است که می‌خواهد در این عرصه به ما ضربه وارد کند.

میرعمادی تصریح کرد: تنها راه مقابله با دشمن عزم ملی است و مردم باید به دنبال اقتصاد مقاومتی و مسئولان نیز به دنبال مدیریت جهادی باشند.

وی، توجه به اقتصاد و فرهنگ را ضروری دانست و بیان داشت: پیوستگی به اقتصاد و فرهنگ پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند.

امام جمعه حرم‌آباد ایراز داشت: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در تحقق شعار امسال گام برداریم.

میرعمادی با اشاره به 13 فروردین (روز طبیعت) و 14 فروردین (روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)) ابراز داشت: امروز در آزمایش بزرگی به سر می‌بریم و آن آزمایش این است که چگونه حرمت دختر پیامبر(ص) را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: انتظار ما از مردم ولایتمدار لرستان این است که از این آزمایش سربلند بیرون بیایند و حرمت بانوی بزرگ اسلام را حفظ کنند.

این مسئول یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا(س) دارای شخصیت بزرگی است که پیامبر همواره بر دستان آن حضرت بوسه می‌زدند.

امام جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) با حجاب و عفاف خود ثابت کرد که یک زن مسلمان می‌تواند در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد.

وی، شهادت یکی از 5 مرزبان ربوده شده را تسلیت گفت و اذعان داشت: تروریست‌هایی که در شرق ایران حضور دارند از عوامل تروریستی ریگی هستند که از سوی عربستان سعوی حمایت می‌شوند.

میرعمادی در پایان با اشاره به شهادت علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر عنوان داشت: شهادت این عزیز برای ما دردناک بود، چراکه شهدای امر به معروف و نهی از منکر مظلوم‌ترین شهدا هستند.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول