اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه مطرح کرد

لزوم آگاهی بخشی به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، آگاهی بخشی به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن در مزارع را مورد تاکید قرار داد.

لزوم آگاهی بخشی به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌اشرف منصوری صبح امروز به همراه تعدادی از معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی از مزارع گندم و جو بخش‌های سر فیروزآباد و ماهیدشت استان کرمانشاه بازدید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، به‌منظور بررسی وضعیت مبارزه با آفت سن و علف‌های هرز با حضور در مزارع گندم و جو تمام اجزای مزارع، تعداد سن‌ها در هر متر مربع را با حضور کارشناسان کشاورزی بررسی کرد.

منصوری همچنین ضمن ارائه توصیه‌های لازم برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های مبارزه با آفات، در چند مزرعه که در حال سم‌پاشی بودند حضور یافته و نوع سموم مصرفی و نحوه مبارزه با آفات را مشاهده کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: با توجه به طغیان سن گندم در مزارع مناطق معتدل و سردسیری استان کرمانشاه، حضور مداوم تمام کارشناسان مراکز خدمات جهادکشاورزی و کارشناسان ناظر بخش خصوصی در راستای راهنمایی کشاورزان در مزارع الزامی است.

این مسول بر آمادگی کامل سازمان جهاد کشاورزی برای هرگونه همکاری با کشاورزان تاکید کرد و گفت: باید کشاورزان را از طریق اطلاع‌رسانی به‌موقع برای مبارزه با سن گندم و سم‌پاشی آگاه کرد تا بتوانند به بهترین نحو به مبارزه با آفات خصوصا سن بپردازند.

انتهای پیام/2700/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول