اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند خبر داد

وقوع 7 فقره تصادف در محور دماوند ـ فیروزکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از وقوع هفت فقره تصادف بر اثر بی‌احتیاطی و سرعت غیرمجاز در محور دماوند به فیروزکوه خبر داد.

وقوع 7 فقره تصادف در محور دماوند ـ فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، حمید فرهادی ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز و عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 26 اسفند 92 آغاز شده است و تا 16 فروردین 93 به مدت 20 روز ادامه دارد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند نیز هم‌زمان با سراسر کشور در روز 25 اسفند 92 پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای خود را برای استقبال از بهار آماده کرده است تا در خدمت هم‌وطنان و مسافران باشد.

فرهادی گفت: هلال احمر دماوند در دو راه اصلی کشور یعنی محورهای هراز و فیروزکوه، دو پایگاه ثابت دارد که با برقراری دو دستگاه آمبولانس،یک دستگاه خودروی نجات تیپ یک و یک دستگاه خودروی نجات تیپ دو به صورت 24 ساعته آماده خدمت و امدادرسانی احتمالی به مردم هستند.

وی افزود: تا چند روز قبل، طبق آخرین آمار هفت تصادف در دماوند رخ داده بود که در 27 اسفند 92 بر اثر بی‌احتیاطی، سرعت غیرمجاز و شرایط نامناسب جوی، 10 خودرو با هم برخورد کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: این سانحه، 20 مصدوم بر جای گذاشت و با کمک عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی، شماری از مصدومان به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

وی افزود: از 20 مصدوم این سانحه، پنج نفر به مراکز درمانی اعزام و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

فرهادی تصریح کرد: در روز اول طرح امداد و نجات نوروزی، میزبان معاون امداد و نجات و همچنین رئیس عملیات و کارشناسان جمعیت هلال احمر استان تهران بودیم و همچنین از پایگاه‌های امداد و نجات شهید حسین لالی (آبعلی) و داود مقدم (چناران) توسط مسئول بازرسی استانداری تهران بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/2568/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول