اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم خبر داد

آماده‌باش بیش از 6 هزار نفر از پرسنل پزشکی و امدادی قم در ایام نوروز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم از آماده‌باش 6 هزار نفر از پرسنل آتش نشانی، اورژانس، بیمارستان‌ها و دیگر مراکز امدادی در ایام نوروز خبر داد.

آماده‌باش بیش از 6 هزار نفر از پرسنل پزشکی و امدادی قم در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان قم، محسن اوروجی اظهار کرد: با جلساتی که با آتش‌نشانی، اورژانس و مرکز بهداشت تشکیل شد گروه‌های مختلف امدادی از 25 اسفند تا 16 فروردین 93 در سطح شهر مستقر خواهند بود.

رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات نوروزی افزود: بر این اساس هلال احمر با 200 نیرو، 17 پایگاه و 25 خودرو به صورت روزانه در خدمت زائران و شهروندان در ایام نوروز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی نیز به عنوان یکی دیگر از زیر مجموعه‌های کمیته امور امدادی و درمانی در ایام نوروز با 160 نیرو، 14 پایگاه، 66 خودرو و 30 موتورسیکلت به صورت روزانه در حال آماده‌باش برای خدمات‌رسانی است.

اوروجی به خدمات اورژانس استان اشاره و بیان کرد: در طرح نوروزی کمیته امدادی و درمان اورژانس با 275 نیرو، 35 پایگاه، 41 خودرو و 11 موتورسیکلت در سوانح و حوادث ارائه خدمت می‌کند.

رئیس کمیته امور امدادی و درمان ستاد تسهیلات نوروزی تصریح کرد: مرکز بهداشت نیز در این ایام در کنار دیگر دستگاه‌های امدادی با 60 پایگاه شهری و روستایی ثابت و سیار، 120 نیرو و 18 خودرو در ایام نوروز در خدمت زائران و شهروندان است.

وی گفت: در این ایام 10 بیمارستان خصوصی و دولتی در سطح استان با حدود 5 هزار و 700 نفر پرسنل در قالب 102 پایگاه و 200 خودرو در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

انتهای پیام/2258/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول