اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پشتیبانی راهیان نور شاهرود:

برنامه‌های کاروان راهیان نور شاهرود با برنامه‏ریزی خاصی انجام می‌شود

مسئول آماد و پشتیبانی راهیان نور عمومی شاهرود گفت: برنامه‌های کاروان راهیان نور شاهرود با برنامه‏ریزی خاصی به مرحله اجرا می‌رسد.

برنامه‌های کاروان راهیان نور شاهرود با برنامه‏ریزی خاصی انجام می‌شود

موسی سلطان‌علی امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور شاهرود به مناطق عملیاتی استان خوزستان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان افزود: در طول برگزاری اردوی راهیان نور تلاش می‏شود تا با برنامه ریزی دقیق، برنامه‏های پشتیبانی کاروان برای رفاه شرکت‌کنندگان اجرا شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌های کاروان راهیان نور شاهرود با برنامه‏ریزی خاصی به مرحله اجرا می‌رسد و تمام برنامه‏ها با زمان‌بندی دقیق اجرایی می‏شود.

وی افزود: در کار پشتیبانی، با توجه به حساسیت‏هایی که دارد، برنامه‏ریزی دقیقی انجام شده تا زائران با کم‌ترین مشکل روبه‏رو باشند و با خیال راحت به بازدید از مناطق عملیاتی بپردازند.

سلطان‌علی خاطر نشان کرد: برنامه‏های غذایی صبحانه، نهار و شام و میان وعده‏های غذایی با توجه با هماهنگی با قرارگاه مرکزی پشتیبانی سپاه استان سمنان در استان خوزستان انجام می‏شود.

وی تصریح کرد: برنامه تغذیه‏ای بین‌راه شاهرود تا اهواز نیز با هماهنگی با مراکز از قبل تعیین شده در قم و خرم‌آباد انجام می‏پذیرد و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مسئول آماد و پشتیبانی راهیان نور عمومی شاهرود بیان کرد: برای بیش از 300 نفر از زائران سرزمین نور و عوامل اجرایی پیش‌بینی غذا و میان وعده شده و برنامه‏ریزی و هماهنگی‏هایی از قبل انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در کنار موضوع پشتیبان هدف تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: تلاش می‏کنیم تا بتوانیم با رفع نیازهای جسمی زائران، خاطر آنها را برای تامین نیازهای روحی و معنوی در یادمان‏ها تأمین کنیم.

مسئول آماد و پشتیبانی راهیان نور عمومی شاهرود اظهار کرد: امیدواریم تلاش‏های همه مورد رضایت زائران و به خصوص شهدای بزرگوار که میزبان‏های این زائران هستند، قرار گیرد و توانسته باشیم به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول