اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

ترافیک روانی در معابر قم جریان دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه استاندار قم موضوع ترافیک را بسیار پیگیری می‌کند عنوان کرد: امسال با تلاش شهرداری ترافیک روان‌تری را در سطح شهر داشتیم و در این زمینه مشکل خاصی وجود نداشت.

ترافیک روانی در معابر قم جریان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی با بیان اینکه خدمات شهرداری در نوروز امسال بسیار خوب بوده است گفت: شهرداری نوروز امسال در نظافت شهری بسیار موفق است و زائرین در یک شهر تمیز احساس خوبی داشتند.

وی بیان کرد: ارگان‌های مختلف شهری و همچنین شهرداری در خدمت‌رسانی به زائرین زحمات زیادی را کشیده‌اند و تا کنون موفق شده‌اند با یکدیگر هماهنگی خوبی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه المان‌های شهری به شهر هویت می‌دهد تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام نوروز با ایام فاطمیه شهرداری توانسته است در استفاده از المان‌های شهری بسیار موفق باشد و این دو مناسبت را با هم تلفیق کند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضاهای مفرح و شاد کار بسیار خوبی است، افزود: شهرداری در ایجاد فضاهای مفرح و شاد و همچنین المان‌های جذاب موفق بوده است.

بنایی با بیان اینکه استاندار قم موضوع ترافیک را بسیار پیگیری می‌کند، عنوان کرد: امسال با تلاش شهرداری ترافیک روان‌تری را در سطح شهر داشتیم و در این زمینه مشکل خاصی وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه امسال زائرین بسیاری وارد قم شدند، ابراز کرد: با توجه به حضور گسترده زائرین شهرداری همه امکانات خود را برای استقبال از زائرین و خدمت رسانی به آن‌ها به کار برده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اسکان زائرین در بوستان‌ها گفت: تا حد امکان زائرین به مکان‌های سرپوشیده برای اسکان موقت منتقل شدند ولی با این حال با توجه به حجم بالای حضور زائرین در قم اقدامات اولیه بسیار خوب بود و بخشی از نیازها را رفع کرد.

انتهای پیام/2258/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول