اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش سبزوار:

آموزش و پرورش از ارکان خلق حماسه‌های فرهنگی و اقتصادی است

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: خلق حماسه‌های فرهنگی و اقتصادی نیازمند حرکتی جهادگونه است و یکی از ارکان اساسی این حرکت بزرگ مجموعه آموزش و پرورش است.

آموزش و پرورش از ارکان خلق حماسه‌های فرهنگی و اقتصادی است

مرتضی بینش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به شعار سال 92  اظهار داشت: ملت ایران در خلق حماسه سیاسی حضور گسترده فعالی داشتند و در هر برهه‌ای که این حماسه خلق می‌شد در حقیقت یک تجدید بیعت با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری بود.

وی با بیان اینکه نامگذاری شعار هر سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله) به نوعی سیاست‌های راهبردی نظام را مشخص می‌کند؛ گفت: تحقق این شعار با همدلی بین مردم و دولت رقم خواهد خورد.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی و همچنین شرکت چند میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و حماسه سیاسی ملت ایران یادآور شد: دولت در ابتدای راه در صدد خلق حماسه اقتصادی برآمد و در این زمینه شاهد مهار تورم از سوی دولت یازدهم بودیم.

وی با اشاره به شعار امسال نیز خاطرنشان کرد: خلق حماسه‌های فرهنگی و اقتصادی نیازمند حرکتی جهادگونه است و یکی از ارکان اساسی این حرکت بزرگ مجموعه آموزش و پرورش است.

بینش یادآور شد: با عزم ملی و با نهادینه‌کردن ارزش‌های انسانی و اسلامی در عرصه فرهنگ نیز خواهیم توانست به تحقق اهداف این شعار سال جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: با راهبردهای اقتصاد مقاومتی و ساماندهی نیروی انسانی خواهیم توانست در آموزش و پرورش این شعار را تحقق بخشیم.

انتهای پیام/2202/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول