اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار عنوان کرد

ترویج دامپروری از مهم‌ترین عوامل تولید ثروت در رودبار

فرماندار رودبار گفت: یکی از راه‌های تولید ثروت در این شهرستان ترویج دامپروری است.

ترویج دامپروری از مهم‌ترین عوامل تولید ثروت در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حسن مرادی شامگاه پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس دامپزشکی این شهرستان با بیان اینکه باید از تمام فرصت‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم استفاده کرد، اظهار داشت: مسئولیت امری جز خدمت به مردم نیست، بنابراین باید تمام مسئولان از این موقعیت خود حداکثر استفاده را ببرند.

وی با قدردانی از خدمات شایسته مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان ابراز داشت: فضای دامپزشکی جنوب کرمان در کمتر سازمانی وجود دارد، زیرا کارکنان آن با تلاش بسیار در حال فعالیت هستند.

مرادی تصریح کرد: دامپزشکی یکی از اداره‌هایی است که دارای مراجعه کننده بسیاری است، زیرا مردم این شهرستان همزمان به دو شغل کشاورزی و دامپروری مشغول هستند.

وی اذعان داشت: تنها هنگامی مشکلات شهرستان برطرف می‌شود و به پیشرفت و توسعه دست می‌یابیم که همکاری و همدلی بین مسئولان شهرستان وجود داشته باشد.

فرماندار رودبار یکی از راه‌های تولید ثروت در این شهرستان را ترویج دامپروری دانست و بیان داشت: این مهم بدون همکاری و حمایت اداره دامپزشکی میسر نمی‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: شهرستان رودبار در جنوب کرمان به واسطه تعداد دام زیاد موجود در آن و هم‌مرز بودن با استان سیستان و بلوچستان یکی از مهم‌ترین مناطق است و نیاز به مراقبت بیشتر در حوزه دامپزشکی دارد.

وی افزود: این شهرستان در بحث امنیت غذایی در کشور دارای نقش تأثیرگذاری است به همین دلیل نیاز به معرفی بیشتر دارد و این مهم بدون همکاری اداره‌های شهرستان رودبار به ویژه دامپزشکی میسر نیست.

به گزارش فارس، در پایان آیین تودیع و معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان رودبار از خدمات مطلوب محمدعلی علی‌توکلی سرپرست سابق تقدیر و اسماعیل نژادکوهستانی به عنوان سرپرست معرفی شد.

انتهای پیام/2655/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول