اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز:

بازی کردن مقابل فولاد برای هر تیمی مشکل است

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بازی کردن مقابل فولاد برای هر تیمی مشکل است.

بازی کردن مقابل فولاد برای هر تیمی مشکل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تونی اولیویرا عصر امروز پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فولاد یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است که بازی‌های درخشانی انجام می‌دهد لذا من به این تیم تبریک می‌گویم.

وی، خستگی بازیکنان تیمش را یکی از عوامل شکست تراکتورسازی دانست و گفت: بعد از برگشت از امارات تنها دو تمرین انجام دادیم و این موضوع کار ما را به مراتب سخت کرده بود.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: می‌دانستیم که فولاد برای برد وارد میدان می‌شود و قطعا بر ما فشار وارد می‌کند چون شانس اول قهرمانی را دارد. بازیکنان فولاد در این بازی انگیزه بسیاری داشتند و این موضوع کار آنها را برای قهرمانی به مراتب آسان خواهد کرد.

اولیویرا عنوان کرد: در این بازی مشکلات چندانی داشتیم هرچند که اگر از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده بهتری می‌کردیم با امتیاز از میدان خارج می‌شدیم.

وی در پایان اضافه کرد: در کل از بازی تیمم راضی هستم و باید بگویم که خود را برای بازی مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنیم.

انتهای پیام/72015/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول