اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 20 کیلومتری طبس

خودروی مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی دچار سانحه شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان‌جنوبی که به‌منظور شرکت در جلسه‌ بررسی موانع احتمالی راه‌اندازی تصفیه‌خانه آب شرب طبس به این شهر سفر می‌کرد در 20 کیلومتری طبس دچار سانحه‌ رانندگی شد.

خودروی مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی دچار سانحه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، خودروی حامل مدیرعامل شرکت آب و ‌فاضلاب خراسان جنوبی در مسیر سفر به شهرستان طبس صبح امروز در اثر ترکیدگی لاستیک خودروی پژو پارس در فاصله 20 کیلومتری شهر طبس واژگون شد.

سیدمجتبی عراقی‌زاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی و راننده‌ وی که در اثر این سانحه، بیشتر از ناحیه‌ گردن آسیب دیدند، به بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس منتقل شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر طبس در این باره به خبرنگار فارس در طبس گفت: قرار بود صبح امروز جلسه‌ای با حضور مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان خراسان جنوبی، نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و برخی دیگر از مسئولان محلی به‌منظور بررسی موانع احتمالی راه‌اندازی تصفیه‌خانه آب شرب شهر طبس برگزار شود.

علیرضا محمدزاده با بیان اینکه باتوجه به وقوع سانحه برای مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، این جلسه باحضور معاون وی برگزار و نتایجی نیز حاصل شد، اظهار داشت: در این سانحه، آسیب جدی به مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی و راننده‌ی وی وارد نشده است و به گفته‌ی پزشک معالج آنان، به احتمال زیاد تا روز آینده از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

وی افزود: محمدعلی عبدالله‌زاده نماینده مردم طبس در مجلس و سیدجلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس پیش از ظهر امروز با حضور در بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس، از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی و راننده‌ وی عیادت کردند.

انتهای پیام/90001/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول