اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین مطرح کرد

نیاز به 30 هزار مترمکعب مخزن آب در طرح آبرسانی به شهر قزوین

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین آبرسانی به شهر قزوین در طرح کوتاه مدت نیاز به احداث 30 هزار متر مکعب مخزن آب دارد.

نیاز به 30 هزار مترمکعب مخزن آب در طرح آبرسانی به شهر قزوین

احمد هجرانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص چالش‌های پیش روی شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین اظهار کرد: این شرکت برای آبرسانی به شهر قزوین در طرح کوتاه مدت از شرق و منطقه بیدستان به 30 هزار متر مکعب مخزن آب نیاز دارد.

وی همچنین اجرای این طرح را نیازمند تجهیز 26 حلقه چاه، اجرای 21 کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ دانست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین به اقدامات انجام شده از سوی حوزه مدیریتی خود از سال 90 تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: کسب رتبه عالی در ارزیابی عملکرد استانداری در جشنواره شهید رجایی و همچنین کسب رتبه برتر آمار در بین شرکت‌های آبفای شهری در سال 90 از جمله دستاوردهای این شرکت در استان قزوین است.

هجرانفر یادآور شد: در زمینه به کارگیری سامانه LIMS مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی در بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری سراسر کشور در سال 90 نیز استان قزوین توانست عنوان برتر را از آن خود کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با اشاره به دریافت لوح دستگاه برتر در محور اصلاح فرآیند و تمرکز زدایی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی این استان، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین همچنین موفق شد به واسطه تلاش موفق در راستای به بار نشستن طرح‌های شاخص استان از استاندار وقت قزوین لوح تقدیر دریافت کند؛ ضمن اینکه از مدیرکل اطلاعات استان نیز لوح تقدیر دریافت کرده است.

وی عنوان کرد: تقدیر شهردار قزوین و رئیس ورزش‌های همگانی استان به دلیل برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده در شهریور ماه 91 به مناسبت گرامیداشت روز قزوین و کسب رتبه مدیر ارشد برتر در دومین جشنواره ملی تلاشگران کیفیت که در اسفندماه 91 برگزار شد، از دیگر افتخارات این شرکت به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با اشاره به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل 9000:2008 ISO و ISO 14001 و OHSAS 18001 اذعان کرد: استقرار سیستم ISO 17025 تجهیزات آزمایشگاهی و سیستم ISMS امنیت اطلاعات ISO 27001 از اقداماتی بود که این شرکت را در راستای اجرای هر چه بهتر وظایف یاری کرده است.

هجرانفر برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور با همکاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آبان 91 و کسب رتبه برگزیده جشنواره از سوی شرکت قزوین را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: حضور در  دوازدهمین و چهاردهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب کشور در آذر ماه 90 و آذرماه 92 و نیز دریافت لوح سپاس از این نمایشگاه نیز در همین مدت محقق شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین به مبادله قرارداد احداث مدول اول تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای آبیک و محمودآباد به صورت BOT اشاره و عنوان کرد: انجام این کار با هزینه سرمایه‌گذاری افزون بر 500 میلیارد ریال صورت گرفته است.

انتهای پیام/77011/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول