اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در محور قزوین ـ رشت/ واژگونی خودروی لیفان

رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در هفتمین روز از فروردین ماه در محورهای قزوین ـ تهران و قزوین ‌ـ‌ رشت خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در محور قزوین ـ رشت/ واژگونی خودروی لیفان

سیدمظفر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: هم‌اکنون در هفتمین روز از فروردین ماه سال 93 وضعیت ترافیکی راه‌های استان قزوین نیمه سنگین و روان است.

وی بیان کرد: در محورهای قزوین _ تهران، قزوین _ رشت و همچنین قزوین _ زنجان و بالعکس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده ولی تردد خودروها به صورت روان انجام می‌گیرد.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: از مسافران نوروزی می‌خواهیم در زمان بازگشت به مبدا، از عجله و شتابزدگی پرهیز و از سرعت و سبقت بی مورد و غیرمجاز خودداری کنند.

وی خطاب به مسافران نوروزی تأکید کرد: شایسته است رانندگان ساعات‌ روز را برای تردد و رانندگی انتخاب کنند و از رانندگی در شب و با حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

حسینی اضافه کرد: رعایت فاصله طولی، بستن کمربند ایمنی، صبر و حوصله در رانندگی و رعایت حقوق دیگران در رانندگی می‌تواند به داشتن سفری سالم و بی‌خطر برای خود و دیگر هموطنان کمک کند.

وی تاکید کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده توقف در حاشیه بزرگراه‌ها و همچنین عدم توجه به جلو حین رانندگی می‌تواند در بروز آسیب‌های مرگبار موثر باشد.

رئیس پلیس راه استان قزوین در خصوص حوادث رانندگی رخ داده در محورهای مواصلاتی استان قزوین عنوان کرد: در خصوص تصادفات روز گذشته این استان نیز گفت: در محور قزوین - کرج یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه پژو 405 برخورد و در اثر این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

حسینی ادامه داد: پلیس علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو توسط راننده پراید اعلام کرده است.

وی افزود: در محور قزوین - زنجان نیز یک دستگاه سواری لیفان واژگون و یکی از سرنشینان خودرو مصدوم شد که علت وقوع این حادثه نیز سرعت بالای سواری لیفان گزارش شده است.

انتهای پیام/2667/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول