اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

استاندار مازندران در جریان متن سریال پایتخت 3 نبود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درباره بازدید از پشت صحنه سریال پایتخت سه گفت: استاندار مازندران در جریان متن سریال پایتخت سه نبود و استاندار برای تکریم از هنرمند با هنرمندان پایتخت سه دیدار کرد.

استاندار مازندران در جریان متن سریال پایتخت 3 نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علیرضا یونسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره تجمع اعتراض‌آمیز تعدادی از مازندرانی‌ها جلوی استانداری مازندران درباره سریال پایتخت سه اظهار داشت: تعدادی از شهروندان مازندرانی در اعتراض به پخش این سریال جلوی استانداری مازندران تجمع کردند که مسئولان مربوطه با نماینده‌ها صحبت کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: قرار است جمع‌بندی نهایی نظر منتقدان تا هفته آینده مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در همان شروع کار مسئولان مازندران نظرات مختلف درباره پیگیری این سریال را جمع‌بندی کردند ولی تصمیم گیرندگان نهایی کسانی هستند که در صدا و سیما درباره ساخت این سریال تصمیم گرفتند.

یونسی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه مسئولان استان مازندران خوب واقف هستند که نقدهای درباره ساخت سریال پایتخت سه در استان مازندران وجود دارد چرا با این وجود استاندار مازندران از نزدیک در سر صحنه فیلمبرداری سریال حاضر شد،گفت: حضور استاندار به منزله تایید این سریال نبود، استاندار مازندران در جریان دیالوگ این سریال قرار نگرفت.

وی اضافه کرد: استاندار مازندران برای تکریم از هنر و هنرمند با دست اندرکاران سریال پایتخت دیدار کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: غیر از استاندار، مسئولان ارشاد و مشاور فرهنگی استاندار مازندران و حتی تعدادی از نمایندگان مجلس نیز از نزدیک در جریان کار سریال پایتخت قرار گرفتند.

این مسئول نظر شخصی خودش درباره سریال پایتخت سه را مطرح نکرد.

وی درباره نظر عامه مردم و برخی شخصیت‌های فرهنگی استان مازندران درباره این سریال خاطر نشان کرد: برخی‌ها در حوزه هنر و برخی از شخصیت‌های برجسته استان مازندران درباره این سریال نقد دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درباره ضرب و شتم تعدادی از منتقدان سریال پایتخت سه جلوی استانداری مازندران گفت: یک نفر داشت از اعتراضات فیلمبرداری می‌کرد که انتظامات جلوی فیلمبرداری را گرفت.

یونسی در پایان گفت: قرار است نظر پنج نفر از نمایندگان منتقد پس از بررسی و انتقال به صدا و سیما اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/86004/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول