اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان مطرح کرد

کاهش تورم به 25 درصد با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها

استاندار کردستان گفت: اگرچه ممکن است در ماه‌های نخست اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، تورم افزایش یابد اما دولت قصد دارد تا پایان سال نرخ تورم را به 25 درصد و حتی پائین‌تر از آن کاهش دهد.

کاهش تورم به 25 درصد با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد اسکان مسافران نوروزی استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه ظرفیت‌های گردشگری استان کردستان به خوبی به مردم سایر نقاط شناسانده نشده است.

وی افزود: در شهرستان سنندج به عنوان یک نمونه از شهرهای استان، منازل و ابنیه تاریخی زیبایی وجود دارند که لازم است با انجام برنامه دقیق نسبت به مرمت آنها اقدام شود.

استاندار کردستان معرفی درست استان را موجب رونق گردشگری دانست و بیان کرد: از عمارت‌های قدیمی می‌توان به منظور برگزاری جشنواره‌، شب شعر و نشست‌های ادبی و فرهنگی استفاده کرد.

زاهدی در ادامه در پاسخ به سؤالی پیرامون موضوع هدفمندی یارانه‌ها، تصریح کرد: مرحله دوم این قانون از نیمه دوم فروردین ماه در استان کردستان به موازات کل کشور اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هنگام اجرای این قانون حامل‌های انرژی با شیبی ملایم افزایش قیمت را تجربه خواهند کرد و بخشی از درآمد حاصل از آن به دهک‌هایی خاص در جامعه و بخش دیگر در 3 حوزه سلامت، تولید و حمل و نقل تزریق خواهد شد.

استاندار کردستان از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای مرحله دوم این قانون خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های و تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

زاهدی با تأکید بر اینکه در یک اقتصاد بیمار نیاز به جراحی‌های کوچک احساس می‌شود، تصریح کرد: گاه این جراحی تا حدی با درد و ناراحتی همراه خواهد بود.

وی افزود: اگر چه ممکن است در ماه‌های نخست اجرای مرحله دوم این قانون، تورم افزایش یابد اما قصد داریم تا پایان سال نرخ تورم را به 25 درصد و حتی پائین‌تر از آن کاهش دهیم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه اجرای این طرح در راستای توسعه کشور و استان مهم است ابراز امیدواری کرد با همراهی مردم این قانون به بهترین شکل اجرا شود.

انتهای پیام/79012/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول