اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافر و بار کرج خبر داد

بهره‌برداری از سالن انتظار خانه تاکسی پایانه شهید کلانتری کرج

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافر و بار کرج و حومه از بهره‌برداری پروژه احداث سالن انتظار خانه تاکسی پایانه شهید کلانتری خبر داد.

بهره‌برداری از سالن انتظار خانه تاکسی پایانه شهید کلانتری کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، داوود شعبانی ادامه داد: به منظور رفاه حال مسافرین نوروزی و گردشگران و احتمال برودت هوا در ایام تعطیلات بهاری، احداث سالن انتظار پایانه شهید کلانتری در دستور کار قرار گرفت که با تلاش شبانه‌روزی در مدت زمان اندکی شاهد بهره‌برداری از آن بودیم.

این مسئول شهری بیان کرد: از مسافران محترم تقاضا می‌شود از امکانات این سالن برای عزیمت به اقصی نقاط استان البرز بهره‌مند شوند و سفری ایمن با کرایه مصوب را برای خود و اطرافیان رقم بزنند.

*افتتاح سالن اختصاصی شرکت‌های کرایه سواری برون شهری

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها در بخش دیگری از سخنانش به افتتاح سالن اختصاصی شرکت‌های کرایه‎سواری برون شهری در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: سالن اختصاصی شرکت‌های کرایه‌سواری برون شهری با هدف ساماندهی و نظارت بیشتر در محدوده پایانه مسافربری شهید کلانتری افتتاح شد.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که تجمیع شرکت‌های کرایه‌سواری برون شهری در یک سالن موجب تسهیل در دسترسی مسافرین به خودروهای برون شهری می‌گردد، افزود: در جهت رفاه حال مسافرین و شهروندان این سالن در جهت ایجاد فضای متمرکز در حاشیه اتوبان و جنب پایانه شهید کلانتری احداث و به سه شرکت کرایه‌سواری تحویل شد.

انتهای پیام/2302/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول