اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 6 روز از استقرار در اردبیل

مأموریت امداد هوایی در اردبیل پایان یافت

پس از شش روز استقرار امداد هوایی در اردبیل، بالگرد مستقر به مأموریت خود پایان داده و به مقر اصلی بازگشت.

مأموریت امداد هوایی در اردبیل پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در طرح امداد هوایی نوروزی اردبیل که پیش از ظهر امروز به انجام رسید معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در رأس هیئتی متشکل از مدیران کل دفتر فنی شهری و روستایی استانداری به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به صورت هوایی از پایگاه‌های بین‌شهری و راه‌های مواصلاتی استان بازدید کردند.

کمال‌الدین میرجعفریان در بازدید از پایگاه‌های بین‌شهری و ایستگاه‌های ایمنی و سلامت شهرستان نمین و مشگین شهر از نزدیک در جریان امداد رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی قرار گرفت.

قائم مقام ستاد اجرایی سفر استان در بازدید از پایگاه بین‌شهری شهید بنی هاشم مشگین‌شهر تلا‌ش ایثارگرانه و همکاری صمیمانه هلال احمر با خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان را یادآور شد و افزود: این امر نشان از همت بالای داوطلبان نیک اندیش جمعیت هلال احمر در امر کمک و خدمات رسانی به خلق خدا است.

میرجعفریان ادامه داد: حضور داوطلبان، نجات‌گران امدادگران و جوانان هلال احمر در بهترین ایام روزهای زندگی خویش که در کنار خانواده‌ بودن را به حضور در پایگاه‌های بین شهری و خدمت به میهمانان نوروزی ترجیح دادند جز عشق و علاقه به کارهای بشردوستانه و خیرخواهانه نمی‌توان توصیف کرد.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل در بازدید هوایی با بالگرد هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان حضور یافت و با میهمان نوروزی در مورد نحوه خدمات‌رسانی و ارائه خدمات به هموطنان صحبت کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: تیم امداد هوایی اردبیل به عنوان تیم واکنش سریع ایثار از سوم فروردین تا امروز در منطقه استقرار داشتند و به عنوان گروه حرفه‌ای به حادثه‌دیدگان احتمالی مدد رسانند.

بهرام غیبی ابراز داشت: هلال احمر در کنار استقرار 20 پایگاه بین جاده‌ای ثابت و سیار که این پایگاه‌ها به آمبولانس، ست نجات، موتور امدادی و دو دستگاه خودرو آبی و خاکی آرگو مجهز است طرح امداد هوایی خود را انجام داد تا در خدمت مسافران و گردشگران نوروزی باشد.

انتهای پیام/62004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول