اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه سبزوار خبر داد

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی سبزوار

فرمانده پلیس‌ راه سبزوار از روان بودن ترافیک در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

ترافیک روان در محورهای مواصلاتی سبزوار

سرهنگ محمد ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: خوشبختانه اکیپ‌های سیار و ثابت پلیس راه در طول محورهای مواصلاتی شهرستان استقرار یافته‌اند و به کنترل ترافیک در محور می‌پردازند.

وی با بیان اینکه چهار پاسگاه‌ پلیس راه سبزوار شامل پاسگاه‌های نامن و کاهک در جاده سبزوار - تهران، ابراهیم‌آباد در جاده سبزوار - بردسکن و پاسگاه زعفرانیه در جاده سبزوار به مشهد مستقر هستند؛ گفت: با توجه به افزایش حجم ترددها در مسیر هماهنگی‌های خوبی با دستگاه‌های خدمات‌رسان صورت گرفته است و  پلیس‌راه سبزوار نیز با استقرار اکیپ‌های سیار و کنترل نامحسوس در راستای اجرای گشت‌‌های شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی شهرستان و تشدید کنترل و نظارت بر جاده‌ها از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک همه تلاش خود را برای کاهش تلفات جاده‌ای در طول ایام نوروز انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه مردم باید از انجام تخلفات و هرگونه اقدامی که منجر به خطر افتادن جان خود و دیگران می‌شود بپزهیزند؛ تصریح کرد: خودروهایی که باعث به خطر انداختن نظم و امنیت جانی هموطنان شوند به مدت 72 ساعت متوقف خواهند شد.

فرمانده پلیس‌راه شهرستان سبزوار بیشترین علل وقوع حوادث در محورها را واژگونی‌، تخطی از سرعت مطمئنه و فقدان توانایی در کنترل وسایل نقلیه و در محورهای دو طرفه انحراف به چپ دانست و افزود: بیشترین حوادث در محور مشهد - تهران به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است که مسافرین و زائران حرم رضوی باید در این زمینه دقت بیشتری را به خرج دهند و به نکات ایمنی توجه کنند.

وی از وقوع چند حادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان نیز خبر داد و گفت: از هموطنان عزیز این درخواست را داریم تا نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی و دستورات پلیس راه اهتمام بیشتری ورزند تا شاهد بروز حادثه برای هموطنانمان نباشیم.

انتهای پیام/2202/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول