اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان مطرح کرد

رضایتمندی مسافران نوروزی از کمپ شهرداری زنجان

معاون شهردار زنجان با اشاره به ابراز رضایت مسافران از امکانات ایجاد شده در کمپ پارک ملت زنجان گفت: این امکانات منجر به ابراز رضایت مسافران شده است.

رضایتمندی مسافران نوروزی از کمپ شهرداری زنجان

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به امکانات ایجاد شده در پارک ملت زنجان برای مسافران نوروزی اظهار داشت: این امکانات منجر به رضایتمندی مسافران شده است.

وی با بیان اینکه 130 خانواده شب گذشته از امکانات ایجاد شده در پارک ملت زنجان استفاده کرده‌اند، اضافه کرد: کمپ ایجاد شده توسط شهرداری زنجان مورد توجه مسافران قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان حمام، آشپزخانه و ماشین لباسشویی را از امکاناتی اعلام کرد که توسط شهرداری زنجان در پارک ملت ایجاد شده است که مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه طی پنج شب گذشته به صورت شبانه همه چادرهای ایجاد شده مورد استفاده قرار می‌گیرد، ادامه داد: طی سال‌های گذشته حدود 30 تا 40 درصد این چادرها مورد استفاده قرار می گرفت.

احمدی کمپ ایجاد شده توسط شهرداری زنجان را یک کمپ فوق‌العاده دانست و افزود: با توجه به استقبال مسافران سعی می‌شود این امکانات به صورت ثابت ایجاد شود.

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان هیچ درآمدی از امکانات ایجاد شده در کمپ پارک ملت نداشته است، ادامه داد: همه امکانات ایجاد شده در راستای رفاه حال مسافران فراهم شده است.

انتهای پیام/73004/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول