اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

اقامه نماز جماعت در هشت امامزاده زنجان طی ایام نوروز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اقامه نماز جماعت در هشت امامزاده زنجان طی ایام نوروز خبر داد.

اقامه نماز جماعت در هشت امامزاده زنجان طی ایام نوروز

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی در جوار بقاع متبرکه استان زنجان به مناسبت ایام نوروز در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه اجرای اداره‌کل اوقاف در ایام نوروز طرح آرامش بهاری است، اضافه کرد: امسال این طرح در جوار 36 بقعه متبرکه و امامزاده استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه تا کنون در قالب طرح آرامش بهاری قریب به 400 هزار نفر در جوار بقاع متبرکه استان حضور یافته‌اند، اظهار داشت: در قالب این طرح برنامه‌های مختلفی اجرایی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اقامه نماز جماعت در جوار بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های اجرایی اوقاف در قالب طرح آرامش بهاری است، تصریح کرد: امسال نماز جماعت در جوار هشت بقعه متبرکه استان زنجان در پنج نوبت نمازهای یومیه (صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشاء) اقامه می‌شود.

باقری با اشاره به اینکه امسال در جوار شش بقعه متبرکه استان نیز مراسم تحویل سال برگزار شد، بیان کرد: تلاوت قرآن، قرائت دعای سال تحویل، پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و ... از جمله برنامه‌هایی است که در این امامزاده‌ها اجرایی شد.

وی در ادامه به برگزاری خیمه‌های معرفت در جوار تعدادی از امامزادگان و بقاع شاخص استان طی ایام نوروز اشاره داشت و گفت: در این خیمه‌های غرفه‌های متعددی همچون غرفه کودک و نوجوان، غرفه مشاوره وقف، غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی و غرفه مشاوره خانواده، گفتمان‌های دینی وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به اهداف برپایی این غرفه‌ها اشاره داشت و اظهار کرد: ارتقای سطح فرهنگ و بصیرت مردم استان در موضوعات مختلف از اهداف دایر ساختن این غرفه‌ها است.

لازم به ذکر است، امسال طرح آرامش بهاری در جوار 36 بقعه متبرکه استان زنجان تا 15 فروردین ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/73005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول