اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان خبر داد

تردد بیش از 2 میلیون خودرو در محورهای استان زنجان

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: طی شش روز نخست سال جدید 2 میلیون و 620 خودرو در محورهای استان زنجان تردد کردند.

تردد بیش از 2 میلیون خودرو در محورهای استان زنجان

مسعود خوشکام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی شاهد افزایش تردد در محورهای استان زنجان هستیم.

وی از تردد 2 میلیون و 620 هزار خودرو در محورهای استان زنجان خبر داد و عنوان کرد: این میزان تردد طی شش روز نخست سال صورت گرفته است.

این مسئول به افزایش سه درصدی تردد نسبت به مشابه سال گذشته در محورهای استان زنجان اشاره کرد و افزود: این افزایش همزمان با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی همراه بوده است.

وی از افزایش بار ترافیکی در اتوبان‌های استان زنجان خبر داد و اعلام کرد: با وجود افزایش تردد در این محورها رفت و آمد خودروها به سهولت در حال انجام است.

خوشکام از افزایش تصادفات در محورهای استان زنجان یاد کرد و بیان داشت: خواب‌آلودگی، خودداری از رانندگی در بین خطوط و عدم رعایت حق تقدم از جمله مهم‌ترین عوامل تصادفات در جاده‌های استان بوده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان به وقوع یک فقره تصادف در محور زنجان به بیجار در روز گذشته اشاره و عنوان کرد: به دلیل بی احتیاطی در این حادثه یک نفر فوت و سه نفر مجروح شده است.

این مسئول ادامه داد: برای دور دوم سفرهای نوروزی محور زنجان به بیجار بهسازی خواهد شد تا شاهد کاهش تصادف در این محور باشیم.

انتهای پیام/73009/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول