اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

به‌کارگیری 1000 اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران آذربایجان‌غربی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: نوروز امسال یک هزار دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران بین‌شهری ارومیه در نظر گرفته شد.

به‌کارگیری 1000 اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران آذربایجان‌غربی

مجتبی رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نوروز امسال یک هزار دستگاه اتوبوس، یک هزار و 500 دستگاه مینی‌بوس و یک هزار و 300 دستگاه سواری با حدود 73 هزار و 500 عدد صندلی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه در این راستا تلاش شده تا مسافران رفاه بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: از اتوبوس‌های به‌کارگیری شده برای نوروز امسال 150 دستگاه اتوبوس VIP مشتمل بر اتوبوس‌های تخت شو، مانیتوردار و ... هستند.

رحمانی با اشاره به اینکه این اتوبوس‌ها ویژه هستند، افزود: تلاش شده در ایام نوروز 85 درصد ناوگان ویژه باشند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی مسافران و رانندگان در این زمینه حائز اهمیت است، گفت: برای این منظور اکیپ‌هایی به صورت نامحسوس در نظر گرفته شده‌اند تا عملکرد رانندگان را در مسافرت‌های بین شهری کنترل کنند.

رحمانی با تاکید بر همکاری مردم در این زمینه، اظهار داشت: شماره سامانه پیام کوتاه با شماره 10002026 نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است که مردم می‌توانند هرگونه تقدیر، شکایت و انتقاد از عملکرد رانندگان را با این شماره به صورت پیامک در میان بگذارند.

انتهای پیام/61001/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول