اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

9 هزار نفر از بزرگترین غار آبی آسیا بازدید کردند

فرماندار روانسر آمار مسافران ورودی به شهرستان روانسر را قابل قبول عنوان کرد و گفت: در پنج روز اول سفرهای نوروزی 9 هزار نفر از غار قوری‌قلعه بازدید کردند.

9 هزار نفر از بزرگترین غار آبی آسیا بازدید کردند

جلال صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از بازدید 9 هزار نفری گردشگران در پنج روز اول سفرهای نوروزی از بزرگترین غار آبی آسیا در روانسر خبر داد.

وی آمار مسافران ورودی به شهرستان روانسر را قابل قبول عنوان کرد و افزود: شهرستان روانسر به‌واسطه دارا بودن طبیعت زیبا و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان همواره مورد توجه گردشگران بوده است.

فرماندار روانسر خاطرنشان کرد: سراب دیدنی روانسر، سراب جاوری، غارهای قوری‌قلعه و کاوات، تاق فرهاد و طبیعت زیبای گردنه‌های شاهو از جمله جاذبه‌های دیدنی این شهرستان است.

صفری با بیان اینکه 58 اثر تاریخی در شهرستان روانسر وجود دارد که به ثبت رسیده‌اند، گفت: مسافران در بازدید خود از اماکن تاریخی شهرستان استقبال خوبی داشته‌اند.

به گفته فرماندار روانسر، تجهیز پنج واحد آموزشی با 38 کلاس توسط آموزش و پرورش، خانه‌های معلم و مهمان‌سراهای ادارات شهرستان روانسر برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

صفری بیان داشت: ترافیک ورودی‌های شهرستان روانسر، داخل شهر و محل‌های اسکان مسافران نشان دهنده افزایش جذب مسافران نسبت به سال گذشته است.

وی با اشاره به انجام تمهیدات و اقدامات لازم توسط کمیته خدمات سفر شهرستان روانسر برای رفاه حال مسافران نوروزی، گفت: در ورودی شهرستان یک کمپ برای اسکان مسافران برپا شده است.

انتهای پیام/2700/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول