اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

45/ همسفر با زائران سرزمین نور

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید ناهی از منکر در مسجد جامع خرمشهر

مسئول امور شهدای گمنام کمیته جست‌وجوی مفقودین گفت: آیین بزرگداشت طلبه شهید امر به معروف و نهی از منکر در مسجد جامع خرمشهر برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید ناهی از منکر در مسجد جامع خرمشهر

مهدی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شهید علی خلیلی طلبه ناهی از منکر در مسجد جامع خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با حضور کاروان‌های راهیان نور روز پنج شنبه 7 فروردین ماه بعد از نماز معرب و عشا آغاز خواهد شد.

مسئول امور شهدای گمنام کمیته جست‌وجوی مفقودین خاطرنشان کرد: در این مراسم آیت الله مروی سخنرانی خواهد کرد و مداحان اهل بیت (ع) به مداحی می‌پردازند.

رضایی در پایان از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خواست به منظور تجلیل از این شهید امر به معروف و نهی از منکر در مراسم بزرگداشت شهید علی خلیلی حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در روز 25 تیرماه سال 1390 حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد که در این حادثه جوان 19 ساله‌ای به نام علی خلیلی از مربیان مؤسسه بهشت تهران در هنگام بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

این طلبه غیور بهمن ماه سال 92 نیز مجدداً در بیمارستان بستری و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام عصر روز یکشنبه سوم فروردین سال 93 در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

پیکر شهید خلیلی روز سه شنبه پنجم فروردین ماه در میان خیل باشکوه  مردم شهیدپرور تهران تشییع شد و در قطعه 24 بهشت زهرا (س) در کنار دیگر شهیدان آرام گرفت..

انتهای پیام/72010/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول