اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر شاهرود خبر داد

واژگونی پراید در محور شاهرود/ 5 نفر مصدوم شدند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور شاهرود خبر داد و گفت: در این سانحه، پنج نفر مصدوم شدند.

واژگونی پراید در محور شاهرود/ 5 نفر مصدوم شدند

حسن محمدی دقایقی پیش با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر شاهرود در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور شاهرود ـ میامی، سه مصدوم حادثه را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی تصریح کر: در کیلومتر 58 جاده شاهرود به میامی، یک دستگاه خودروی سواری پراید در ساعت 7:23 دقیقه صبح بر اثر خواب‌آلودگی راننده واژگون شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود افزود: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای میامی به محل حادثه اعزام شد.

محمدی تصریح کرد: در ساعت 7:30 دقیقه کار امدادرسانی به مجروحان این حادثه که پنج نفر بودند، آغاز شد. 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود گفت: دو نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و سه نفر مصدوم دیگر این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

وی افزود: در این عملیات که ساعت 8:50 دقیقه پایان یافت، یک تیم عملیاتی متشکل از سه نفر نجاتگر با یک دستگاه آمبولانس حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول