اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

نواقص هدفمندی یارانه‎ها رفع می‎شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان ابراز امیدواری کرد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها با شرایط مطلوب و ایده‎آل پیش برود و گفت: تلاش دولت و مجلس این است که همه نواقص فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها مرتفع شود.

نواقص هدفمندی یارانه‎ها رفع می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس نیاوند صبح امروز در جمع مدیران دستگاههای اجرایی استان گلستان اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها یکی از کارهای بسیار بزرگی بود که در کشور اجرا شد اما در گام نخست با اشکالات جدی همراه بود.

وی کاهش مصرف انرژی را یکی از اهداف هدفمندی یارانه‎ها برشمرد و تصریح کرد: تحقق این هدف انجام نشد چنانچه مصرف انرژی در کشور زیاد است و منابع بیش از نیاز مورد مصرف قرار می‎گیرد.

فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها به موضوعات جدی و فراگیر پرداخته شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان افزود: یکی از اشکالات اجرای فاز نخست هدفمندی یارانه‎ها این بود که یارانه تولید و صنعت نتوانست جایگاه خود را به طور شایسته پیدا کند.

نیاوند با بیان اینکه در فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها به موضوعات جدی و فراگیر پرداخته شده است، خاطرنشان کرد: موضوعاتی نظیر بهداشت و درمان، توانمندسازی مردم و بیمه‎ها در مرحله دوم این قانون مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها با شرایط مطلوب و ایده‌آل پیش برود و یادآور شد: با سوق دادن منابع در مسیر مناسب شاهد رشد همه‎جانبه، تحقق عدالت، کاهش فاصله طبقاتی، ایجاد بستر کار و اشتغال همچنین اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

مردم و مسئولان در اجرای موفق هدفمندی یارانه‎ها پیشگام باشند

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی نیز اجرای قانون یارانه‎ها را یک گام ارزشمند در کشور یاد کرد و گفت: با توجه به آسیب‎هایی که در ساختارها وجود داشت اجرای این قانون دچار مشکلاتی شد، شهرک‎ها و نواحی صنعتی با مسائل و موانع بزرگی مواجه شدند.

رحمت‎الله نوروزی با اشاره به کار کارشناسی دولت روی این قانون ابراز امیدواری کرد با اجرای فاز دوم شاهد رونق اقتصادی کشور در حوزه‎های کشاورزی، صنعت و خدمات باشیم.

وی همراهی مردم و مسئولان را در اجرای موفق فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مهم خواند و گفت: حمایت جدی مردم و مسئولان تحولات خوبی در جامعه رقم می‎زند.

انتهای پیام/83001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول