اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدت 3 سال

بیش از 105 هزار نفر از گلستان به مناطق عملیاتی اعزام شدند

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان گفت: از سال 1389 تاکنون قریب به 105 هزار و 800 نفر از گلستان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

بیش از 105 هزار نفر از گلستان به مناطق عملیاتی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: از سال 1392 تاکنون بالغ بر 18 هزار نفر از گلستان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

وی استقبال مردم گلستان از کاروان‎های راهیان نور را پرشور خواند و تصریح کرد: با توجه به سهمیه‎ای که برای هر یک از شهرستان‎ها در نظر گرفته می‌شود ما نمی‎توانیم پاسخگوی همه داوطلبانی که برای اعزام به این سفر معنوی ثبت‎نام می‎کنند باشیم.

9 هزار نفر در قالب بسیج محلات عازم مناطق عملیاتی شدند

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: جوانان با توجه به اینکه جنگ و انقلاب را ندیده‌اند اما دلشان برای ارزش‎ها و آرمان‎های شهدا می‎تپد و این سفر معنوی را برای آینده روشن انتخاب می‎کنند و با خدای خود عهد می‎بندند در مسیر شهدا قدم بگذارند و تا پای جان از مملکت دفاع کنند.

کریمی‎اول با بیان اینکه اعزام زائران راهیان نور از 14 اسفند سال 1392 آغاز شده است، گفت: تاکنون قریب به 9 هزار نفر در قالب بسیج محلات عازم مناطق عملیاتی شدند.

وی بیان داشت: خانواده‎ها اگر سفر راهیان نور را انتخاب کنند و بخواهند تعطیلات خود را در مناطق عملیاتی سپری کنند ما امکانات اسکان و تغذیه رایگان را در اختیار آنها قرار می‎دهیم.

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ایستادگی و مقاومت مردم است

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان با ابراز خرسندی از حضور پرشور خانواده‎ها در سفر راهیان نور گفت: بسیاری از افراد با خودروی شخصی به مناطق عملیاتی وارد شدند که این اقدام بسیار شیرین و تحسین‎برانگیز است.

کریمی‎اول اظهار داشت: عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون ایستادگی و مقاومت مردم است، به فرموده مقام معظم رهبری اگر ملتی بخواهد به جایی برسد با تنبلی و سستی به جایی نخواهد رسید لذا باید تلاش را پیشه راه کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی بهترین تلاش را جانفشانی در مسیر ارزش‎ها عنوان کرد و گفت: جوانان زمانی که در راه آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی قدم بگذارند، می‎توانند به سعادت و شکوفایی برسند.

انتهای پیام/83001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول