اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار برازجان خبر داد

حضور 900 هزار مسافر نوروزی در برازجان

معاون شهردار برازجان از حضور 900 هزار مسافر نوروزی در این شهرستان خبر داد.

حضور 900 هزار مسافر نوروزی در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالرسول استادزاده شامگاه چهارشنبه در بازدید از اماکن گردشگری برازجان اظهار داشت: برازجان از شهرهای بزرگ استان به شمار می‌رود و جاذبه‌های گردشگری مهمی نیز دارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری اقدامات خوبی در برازجان انجام شده و تلاش زیادی برای افزایش امکانات گردشگری انجام داده‌ایم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار برازجان خاطرنشان کرد: امسال نسبت به کیفیت‌بخشی به خدمات در ایام نوروز تاکید زیادی داشته‌ایم و با تلاش دسته‌جمعی بیشترین خدمات به گردشگران ارائه شد.

استادزاده تصریح کرد: تجهیز اماکن اقامتی و گردشگری از ابتدای اسفندماه امسال در دستور کار بود و قبل از آغاز تعطیلات نوروزی همه اماکن آماده و مهیای مهمانان شد.

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر برازجان و شهرداری و سایر دستگاه‌ها و نهادها همکاری خوبی داشتند و تمام مهمانان از خدمات ستاد تسهیلات سفر رضایت کاملی داشتند.

معاون شهردار برازجان از حضور 900 هزار مسافر نوروزی در برازجان خبر داد و افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز ششم فروردین ماه امسال 906 هزار گردشگر و مهمان نوروزی وارد برازجان شده‌اند.

استادزاده گفت: برای روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین نیز برنامه‌های بسیار خوبی تدارک دیده‌ایم که امیدوار هستیم در دسترسی به اهداف مورد نظر به توفیق لازم برسیم.

وی بیان کرد: باید نسبت به ساماندهی مناطق گردشگری و توریستی در شهرستان اقدامات بیشتر و موثرتری انجام شود و شهرداری برازجان پیشنهادات ارزنده‌ای برای بهبود این وضعیت دارد.

انتهای پیام/2452/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول