اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره خبر داد

پرداخت 5700 فقره وام کارگشایی به مددجویان خرم‌دره‌ای

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره از پرداخت 5 هزار و 700 فقره وام کارگشایی به مددجویان خرم‌دره‌ای خبر داد.

پرداخت 5700 فقره وام کارگشایی به مددجویان خرم‌دره‌ای

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خرم‌دره به منظور ارتقای سطح بهره‌مندی و توانایی مالی مددجویان این نهاد اقدامات مختلفی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خدمات کمیته امداد به صورت هدفمند و بر اساس نیازهای مالی مددجویان ارائه می‌شود، اظهار داشت: ارائه خدمات به این صورت موجب توانمندی مددجویان می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره با بیان اینکه تا پایان سال گذشته 23 میلیارد و 253 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان این نهاد پرداخت شد، اضافه کرد: این مبلغ در قالب 5 هزار و 752 فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت شد.

این مسئول یادآور شد: وام‌های کارگشایی به منظور حل مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی و فرهنگی مددجویان پرداخت شده است.

احمدی در ادامه با اشاره به اهدای 983 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه و 538 فقره هدیه ازدواج به نوعروسان و تازه‌دامادهای زیرپوشش کمیته امداد خرم‌دره بیان کرد: در این راستا بیش از 7 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از اهدای کمک هزینه ازدواج به مددجویان دوره‌های آموزشی مرتبط برگزار شده است، تصریح کرد: داشتن مهارت در زندگی مشترک یکی از اصول اساسی در موفقیت زو‌ج‌ها محسوب می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره اضافه کرد: کمیته امداد نیز به منظور کاهش طلاق و جدایی در بین خانواده‌های زیر پوشش اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج با عنوان مهارت‌های زندگی می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه آموزش جوانان موجب پیشگیری از آسیب‌های بسیاری در زندگی افراد و زوج‌ها خواهد شد، افزود: در این دوره‌ها از حضور و ظرفیت اساتید مجرب در بحث آموزش و مشاوره استفاده می‌شود.

احمدی با اشاره به موضوعات آموزشی این دوره‌ها بیان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اساتید و مشاوران در دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی موضوعاتی همچون کنترل اضطراب، کنترل خشم، خود آگاهی، رفتار قاطعانه، ارتباط موثر، همدلی، وابستگی سالم، مثبت‌اندیشی، تغییرپذیری، تفکر انتقادی، تفکر خلاقانه و ... به مددجویان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول