اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید مشاور اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از مراکز درمانی

مشاور اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ششمین روز از فروردین‌ماه سال جدید از مراکز درمانی قزوین بازدید کرد.

بازدید مشاور اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا نجفی‌پور که مدیریت کشیک نوروزی سال 93 هیئت رئیسه این دانشگاه را برای دومین بار بر عهده داشت عصر امروز از مراکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین و مرکز آموزشی درمانی ولایت این شهر که بخش‌های اورژانس و تحت نظر آن برخلاف همیشه روز خلوتی را داشت، بازدید کرد و ضمن بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به بیماران، دستورات لازم را برای رفع فوری مشکلات برخی از بیماران یا همراهان آنان صادر کرد.

وی علاوه بر اینکه پرونده بیمارستانی مادر بارداری را که به خاطر سانحه تصادف در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی، تحت مراقبت پزشکی بود؛ بررسی کرد، نکات فنی لازم را نیز برای ادامه درمان وی گوشزد کرد؛ مشاور اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین همچنین از بخش اتاق‌های عمل جراحی، بخش‌های ارتوپدی مردان، ارتوپدی و جراحی زنان و آی سی یو (یک و دو) این مرکز نیز دیدن کرد و همراه با گپ و گفت با بیماران و همراهان آنان، برای جویا شدن نظر آنها درباره روند درمانی و میزان رضایتشان، با کادر گروه پزشکی نیز تبادل نظر کرد.

نجفی‌پور که با همراهی حجت‌الاسلام سیّد فتاح مرتضوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و مجید فرمانی از ستاد هدایت و اطلاع‌رسانی درمان، بازدید کرد، پیش از ترک مرکز شاهد ابراز سپاس بانویی شد که پدر 77 ساله وی در شرایطی که امیدی به زنده ماندن او نبود با تلاش کارکنان مرکز به بخش آی سی یو و مهارت جراحی دکتر سعید فارغ بال، متخصص جراحی مغز و اعصاب، زندگی دوباره یافته بود.

در بازدید از مرکز آموزشی درمانی ولایت که در این روز، تعداد 62 بیمار در آن بستری بود، مشاور اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین بخش‌های اورژانس، تحت نظر، آی سی یو و سی سی یو و همچنین قسمت آشپزخانه را کنترل فنی و توصیه‌های لازم را به مسئولان این مرکز گوشزد کرد و همچنین در جریان مشکل تأخیر در استفاده از مشاوره‌های چشم پزشکی قرار گرفت.

همچنین در بخش اورژانس، وی از بیماران و همراهان آنان درباره نحوه ارائه خدمت در این مرکز، پُرس‌وجو کرد که قابل قبول اعلام شد.

انتهای پیام/2667/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول