اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال خبر داد

حضور تیم واکنش سریع هوایی در خلخال و کوثر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال گفت: همزمان با ایام نوروز ماموریت امداد نجات هوایی و تیم واکنش سریع در شهرستان خلخال و کوثر برگزار شد.

حضور تیم واکنش سریع هوایی در خلخال و کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالرزاق بابایی در حاشیه انجام ماموریت امداد نجات هوایی و تیم واکنش سریع در خلخال به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بالگرد جمعیت هلال احمر به همراه یک تیم ورزیده امداد و نجات استان با نفرات زبده و آموزش دیده کوهستان، ‌غریق نجات، امداد جاده‌ای در خلخال استقرار یافته و خوشبختانه طی ایام تعطیلات مشکل خاصی از لحاظ مخاطرات جاده‌ای و امدادی در شهرستان وجود نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال ادامه داد: بالگرد امداد نجات با آمادگی کامل پس از انجام ماموریت امدادی خود در شهرستان خلخال عازم شهرستان کوثر می شود.

وی افزود: هدف اصلی از امداد نجات هوایی سرعت در خدمات‌رسانی و نجات مصدومان احتمالی در جاده ها و محور‌های کوهستانی است.

بابایی اضافه کرد: استقرار بالگرد علاوه بر اهمیت بخشی به تردد مسافران موجب تقویت روحیه امدادگران و راهنمایان مسافران نوروزی می شود.

این مسئول بیان داشت: با مساعد شدن وضعیت آب و هوا ورود مسافران به شهرستان خلخال افزایش یافته و انتظار می‌رود در دور دوم سفرهای نوروزی شاهد خدمات‌رسانی بیشتر از سوی جمعیت هلال احمر به هموطنان در مناطق مختلف کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم واکنش سریع حاضر در بالگرد امداد نجات پس از فرود در شهرستان کوثر مورد استقبال مسئولان شهرستان کوثر در پایگاه امداد نجات جاده کوثر سرچم قرار گرفت.

بالگرد امداد و نجات از تاریخ سوم فروردین ماه در استان حضور داشته و تا روز هشتم فروردین نیز به ادامه ماموریت خود در استان و شهرستان‌ها خواهد پرداخت.

انتهای پیام/62008/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول