اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان خبر داد

انجام 270 فقره بازدید از مراکز ارائه خدمات گردشگری در سمنان

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان از انجام 270 فقره بازدید نظارتی از مراکز ارائه خدمات گردشگری در این استان خبر داد.

انجام 270  فقره بازدید از مراکز ارائه خدمات گردشگری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، محمدحسین بحرالعلومی اظهار داشت: از آغاز فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر از بیست و هشتم اسفند 92 تاکنون، 270 مورد بازدید نظارتی توسط کارشناسان این ستاد در مراکز ارائه خدمات گردشگری استان سمنان انجام شده است.

وی گفت: تاکنون 53 مورد بازدید از مراکز اقامتی، 88 مورد بازدید از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی و 25 مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی انجام شده است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان افزود: تاکنون 104 مورد بازدید نظارتی نیز از مراکز اقامتی موقت شامل کمپ‌ها، مهمان‌سراها، منازل استیجاری و ... انجام شده است.

بحرالعلومی گفت: بر اساس بازدیدهای انجام شده، دو مرکز اقامتی مورد تشویق قرار گرفتند و 12 مورد تذکر و اخطار کتبی به مراکز اقامتی و پذیرایی ارائه شد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان افزود: مسافران و گردشگران می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد و انتقاد را با تماس با شماره‌های 3300075 و 3300220 یا ارسال پیامک به شماره 30006418 یا مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره کل به آدرس www.mirassemnan.ir اعلام کنند.

بحرالعلومی ادامه داد: سامانه 09669 نیز به منظور پاسخگویی به شکایات و نیز ارائه اطلاعات گردشگری در هر مرحله از سفرهای نوروزی یاری‌گر مسافران و هموطنان است.

وی افزود: 21 مرکز اقامتی شامل هتل، مهمان‌سرا و مهمان‌پذیر با ظرفیت یک هزار و 100 تخت، 35 واحد رستوران بین‌راهی و 20 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در استان سمنان فعالیت دارند.

انتهای پیام/2249/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول