اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین خبر داد

تسریع در اجرای پروژه‌های راهیان نور قزوین

شهردار قزوین گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال 93 پروژه اردوگاه راهیان نور سپاه این استان در اهواز و خرمشهر را افتتاح کنیم.

تسریع در اجرای پروژه‌های راهیان نور قزوین

مسعود نصرتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بازدید از پروژه اردوگاه راهیان نور سپاه استان قزوین با هدف بهبود روند هرچه بهتر پروژه با همفکری و همکاری دیگر نهادها در جهت تسریع در ساخت این مجموعه عظیم فرهنگی انجام شده است.

شهردار قزوین ادامه داد: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال 93 پروژه اردوگاه راهیان نور سپاه استان قزوین در اهواز و خرمشهر را افتتاح کنیم تا خدمات بیشتری جهت رفاه حال زائران سرزمین نور مهیا شود.

وی یادآور شد: راهیان نور نشان دهنده رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردمانی است که با وجود تمام مشکلات و نبود هیچگونه امکاناتی در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدند و همه این دستاوردها را مدیون فداکاری همین شهدا هستیم.

نصرتی تصریح کرد: حضور مردم از اقشار مختلف در راهیان نور نشان می‌دهد که همچنان مردم عزیز ما بر پیمان خود با شهدا هستند و دست از آرمانها و اعتقادات خود بر نداشته و پیروی از خط رهبری و اهداف آن را دنبال می‌کنند، چراکه یکی از مهمترین وصیت شهدا پیروی و پشتیبانی از ولایت است.

وی در پایان ابراز داشت: راهیان نور یک مقوله فرهنگی تلقی می‌شود و ما می‌توانیم با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و سیره‌های شهدا در بین جامعه بصیرت آنان را افزایش دهیم و بر روند فکر فرهنگی جامعه تأثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/2667/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول