اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبیک خبر داد

آمادگی شهرداری آبیک برای اسکان مسافران نوروزی

شهردار آبیک از آمادگی کامل شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی شهرداری آبیک برای اسکان مسافران نوروزی

علیرضا امامقلیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به ایام نوروز اظهار داشت: شهر آبیک به جهت واقع شدن در مسیر مبادی هشت استان با مرکز کشور و عبور آزاد راه از مسیر، پذیرای مسافران و گردشگران است.

وی افزود : حدود 20 چادر 15 نفره جهت استقرار مسافران در نظر گرفته شده تا مسافران ضمن اسکان در این محل از خدمات فرهنگی، تفریحی، ورزشی و همچنین اورژانس و پذیرایی بهره‌مند شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرداری آبیک با اجرای طرح اسکان مسافران نوروزی و ایستگاه‌های بدرقه مسافران برنامه‌هایی را برای استقبال از مسافران تدارک دیده که در قالب طرح استقبال از بهار اجرا می‌شود.

امامقلیان خاطرنشان کرد: شهرداری همچنین نسبت به برپایی سفره هفت سین در محل اسکان مسافران و ایستگاه‌های بدرقه مسافران اقدام کرده است.

گفتنی است، هر ساله به مناسبت فرا رسیدن ایام بهاری، طرح گلکاری میادین و بلوارهای سطح شهر آبیک به طور وسیعی صورت می‌گیرد که امسال نیز این عملیات در بسیاری از مناطق این شهر صورت گرفته است.

با توجه به اینکه لگد کردن چمن‌ها، صدمه زدن به گلدان‌ها و قطع درختان از ناهنجاری‌هایی است که سبب هدر رفتن هزینه‌های بیت‌المال می‌شود، معاون خدمات شهری شهرداری آبیک خواستار ارتقای فرهنگ شهروندی برای ساختن شهری زیبا و سرسبز از سوی مردم شهر آبیک شده است.

انتهای پیام/77006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول