اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی شاهرود خبر داد

ترغیب مسافران نوروزی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شاهرود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: ترغیب مسافران نوروزی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری، آثار و ابنیه تاریخی مذهبی شاهرود انجام می‌شود.

ترغیب مسافران نوروزی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، حمیدرضا حسنی در بازدید از ایستگاه‌های راهنمای مسافران نوروزی در شاهرود افزود: در نوروز سال 93 از مسافران و گردشگران این شهرستان با شاخه‌های گل و اقلام فرهنگی استقبال شد.

وی تصریح کرد: اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهرود با حضور در میادین ورودی این شهر با بیان گوشه‌ای از جاذبه‌های گردشگری، آثار و ابنیه تاریخی مذهبی این شهرستان، هم‌وطنان را به بازدید از این اماکن ترغیب کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود با بیان اینکه یکی از آداب پسندیده ایرانیان، تکریم و گرامیداشت میهمان و توجه به اهمیت دید و بازدید از طبیعت و گشت و گذار است، خاطر نشان کرد: این اقدام باعث اندکی استراحت مسافران آنان شد و از جمله اثرات آن کاهش حوادث رانندگی است.

وی بیان کرد: یکی از مواهب این شهرستان، قرار گرفتن در مسیر حرکت زائران امام رضا (ع) است و بسیاری از این مسافران با حضور در این شهرستان از مشاهده جاذبه‌های بکر طبیعی، تاریخی و عرفانی این منطقه بهره‌مند می‌شوند.

حسنی تاکید کرد: شهرستان شاهرود در 170 کیلومتری شرق سمنان با یک هزار و 400 متر ارتفاع از سطح دریا و اقلیم‌های گوناگون جغرافیایی، بزرگ‌ترین پناهگاه‌های حیات‌وحش و مناطق حفاظت شده را در خود جای داده است.

انتهای پیام/74003/س/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول