اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان

توقیف مقادیری فرآورده‌ گوشتی تاریخ گذشته در رودان

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان از کشف مقادیری قابل توجه فرآورده‌ گوشتی تاریخ گذشته در این شهرستان در پی اجرای طرح نوروزی خبر داد.

توقیف مقادیری فرآورده‌ گوشتی تاریخ گذشته در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان واقع در شمال شرق مرکز هرمزگان، غلامعلی خجندی پیش از ظهر امروز در نشستی در این راستا اظهار داشت: کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان در راستای تامین و حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی بازرسی‌های خود را به طور مستمر از واحدهای صنفی و به‌ ویژه اغذیه فروشان، عرضه‌کنندگان موادغذایی، اماکن اقامتی و پذیرایی انجام می‌دهند.

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین موارد مدنظر برای بازرسی در طرح بسیج سلامت نوروزی توجه به تاریخ مصرف مواد غذایی و حفظ موازین بهداشتی مواد عرضه شده به شهروندان است.

خجندی تصریح کرد: در این راستا، کارشناسان بهداشتی شهرستان رودان در روزهای اخیر بیش از 50 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد شده از قبیل سوسیس، کالباس و جگر مرغ را در این شهرستان کشف و معدوم کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: با توجه به تعطیلات نوروز و لزوم تشدید کنترل‌ واحدهای عرضه مواد غذایی، طرح بسیج سلامت نوروزی از اواسط اسفند ماه در شهرستان رودان در حال اجراست.

دکتر خجندی ادامه داد: در این طرح که تا 15 فروردین ماه 93 ادامه خواهد داشت، اکیپ‌های بهداشت محیط شهرستان رودان در نوبت‌های مختلف به انجام بازرسی از واحدهای صنفی می‌پردازند.

وی ابراز امیدواری کرد با تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر بین مردم و کارشناسان بهداشتی شهرستان، شاهد تحقق اهداف شبکه بهداشت در زمینه سلامت مواد غذایی شهروندان باشیم.

انتهای پیام/88001/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول