اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد

پلمپ و توقیف 15 باسکول جاده‌ای

مدیرکل استاندارد استان زنجان از پلمپ و توقیف 15 باسکول جاده‌ای در استان زنجان خبر داد.

پلمپ و توقیف 15 باسکول جاده‌ای

داود کارگرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: باسکول‌های جاده‌ای که از انجام آزمون دوره‌ای« سنجش صحت عملکرد» ممانعت کرده بودند، پلمپ و توقیف شد.

وی با بیان اینکه تمامی وسایل توزین سبک و سنگین باید به صورت سالانه مورد آزمون صحت عملکرد قرار گیرند، تصریح کرد: دارندگان باسکول‌های جاده‌ای که از انجام آزمون ادواری توسط کارشناسان استاندارد ممانعت به عمل می‌آورند علاوه بر پلمپ و جلوگیری از ادامه فعالیت توسط این اداره کل، برای برخورد قانونی به مراجع ذی‌صلاح قضایی معرفی می‌شوند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان از مجازات حبس و جریمه نقدی برای ممانعت‌کنندگان از بازدید و آزمون کارشناسان استاندارد خبر داد و اظهار داشت: به آن دسته از دارندگان باسکول که وسیله توزین آنها در آزمون صحت عملکرد مردود شده و دستگاه آنها نیازمند تعمیر است نیز اخطار و مهلت لازم برای تعمیر و رفع نقص باسکول داده شده است که در صورت عدم رفع نقص در مهلت مقرر از ادامه فعالیت آنها نیز جلوگیری خواهد شد.

وی در ادامه انجام آزمون‌های دوره‌ای و صحت عملکرد وسایل توزین را موجب منتفع شدن همه افراد جامعه از جمله دارندگان وسایل توزین دانست و بیان کرد: هر یک از شهروندان ممکن است روزی نیازمند استفاده از این وسایل باشند، بدیهی است که سخت‌گیری‌های سازمان ملی استاندارد در صحت عملکرد این وسایل موجب اطمینان خاطر همه اقشار جامعه می‌شود.

انتهای پیام/73005/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول