اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیر شهری جنوب شرق تهران خبر داد

اسکان 185 مسافر در محل اسکان مسافران نوروزی جنوب شرق تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران از اسکان 185 مسافر در محل اسکان مسافر نوروزی منطقه از ابتدای طرح اسکان تاکنون خبر داد.

اسکان 185 مسافر در محل اسکان مسافران نوروزی جنوب شرق تهران

محسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از اسکان 185 مسافر در محل اسکان مسافر نوروزی منطقه از ابتدای طرح اسکان تاکنون خبر داد و گفت: طی شش روز نخست برپایی اسکان مسافر نوروزی در محل ستاد مدیریت بحران جنوب شرق تهران تعداد 185 نفر در مجموع 53 خانواده در این محل اسکان یافته و از امکانات آن بهره‌مند شدند.

معاون اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران خاطرنشان کرد: علی‌اکبر انجمنی مدیر شهری جنوب شرق تهران در ایام نوروز چندین نوبت از محل اسکان نوروزی بازدید کرده و ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو به مسافران، از قسمت‌های مختلف و امکانات موجود نظیر غرفه سینمای شهری، بازی و سرگرمی، خدمات پزشکی، فرهنگی، آموزشی‌، تفریحی، ورزشی، سلامت، مذهبی، اغذیه، عکس یادگاری، تورهای تهران‌گردی، توزیع راهنمای گردشگری و نقشه تهران و منطقه دیدن کرده و رهنمودهایی را برای آسایش و رفاه بیشتر و ارائه خدمات بهتر به مسافران ارائه کردند.

وی در ادامه با اشاره به دفاتر پیشنهاد و انتقاد و نیز سامانه‌های 137 و 1888 به منظور رسیدگی به اظهار نظر مسافران اسکان گفت: مسافران حاضر در محل اسکان ابراز رضایت خود را از ستاد اسکان شهرداری منطقه و امکانات موجود اعلام و از شهرداری تهران و منطقه به خاطر فراهم آوردن این مکان و همچنین راه‌اندازی تورهای گردشگری تقدیر و تشکر کردند.

بنا بر این گزارش، محل اسکان مسافران نوروزی در ستاد مدیریت بحران واقع در بوستان آزادگان با 30 چادر اسکان مسافران، امکانات گرمایشی، کارواش، نمازخانه، سرویس بهداشتی، حمام و ... از 28 اسفند ماه سال 92 برپاست.

انتهای پیام/2462/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول