اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 23 گل

بازیکن ماهان تندیس قم سومین گلزن لیگ برتر فوتسال شد

بازیکن با تجربه تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان سومین گلزن برتر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد.

بازیکن ماهان تندیس قم سومین گلزن لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی پایان یافت که تیم فوتسال ماهان تندیس نماینده قم در رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود و در نهایت بین 14 تیم حاضر در این رقابت‌ها موفق به کسب مقام ششم جدول رده بندی شد.

این تیم با سه سرمربی در لیگ برتر فوتسال حضور یافت و در نهایت توانست با کسب 12 پیروزی، 4 تساوی و 10 پیروزی، 91 گل زده و 77 گل خورده در مکان ششم جدول رده بندی لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور قرار بگیرد اما محمد کرمانی از تیم ماهان تندیس سومین گلزن برتر لیگ پانزدهم شد.

ماهان تندیس تا هفته دوم با رضا کردی در لیگ برتر فوتسال حضور یافت، از هفته سوم تا یازدهم با سید وحید غیاثی برابر حریفان صف آرایی کرد و از هفته یازدهم تا بیست و ششم نیز محسن حسن زاده سرمربی فصل قبل صبا را روی نیمکت داشت.

عنوان ششمی کسب شده توسط ماهان تندیس قم در لیگ پانزدهم در حالی رقم خورد که سال گذشته نایب قهرمانی تیم فوتسال صبای قم در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سومین نایب قهرمانی فوتسال قم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را رقم زد.

در حالی که 15 دوره از برگزاری بالاترین سطح رقابت‌های قهرمانی لیگ برتر فوتسال در کشورمان می‌گذرد، تیم‌هایی که به نمایندگی از فوتسال قم در این مسابقات شرکت کرده‌اند، تا کنون موفق به کسب سه عنوان نایب قهرمانی شده‌اند.

در تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با قهرمانی تیم‌هایی نظیر ماهان اصفهان، تام ایران‌خودرو تهران، شهید منصوری قرچک، گیتی‌پسند اصفهان و شن‌سای ساوه همراه بوده است، تاکنون نمایندگان قم با نام‌های فراز، ارم کیش، کیش‌ایر، صبا و ماهان تندیس حضور یافته و حاصل تلاش آنها دو عنوان نایب قهرمانی ارم کیش و یک عنوان نایب قهرمانی تیم فوتسال صبای قم بوده است.

پرونده پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با قهرمانی تیم فوتسال دبیری تبریز و نایب قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان بسته شد که ماهان تندیس قم در عین شایستگی در نهایت به مقام ششم بسنده کرد اما اتفاق مهم دیگر برای نماینده قم در لیگ پانزدهم انتخاب بازیکن این تیم به عنوان سومین گلزن برتر لیگ بود.

این بازیکن محمد کرمانی است که سال گذشته سومین گلزن برتر تیم ماهان تندیس قم بعد از علی اصغر حسن زاده و علیرضا وفایی بود اما امسال با زدن 23 گل بعد از احمد اسماعیل پور 25 گله از گیتی پسند و فرهاد فخیم 24 گله از تیم دبیری تبریز، عنوان سومین گلزن برتر لیگ پانزدهم را به خود اختصاص داد.

10 گلزن برتر لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور:

1- احمد اسماعیل پور(گیتی پسند) 25 گل

2- فرهاد فخیم(دبیری تبریز) 24 گل

3- محمد کرمانی(ماهان تندیس قم) 23 گل

4- مهدی جاوید(گیتی پسند) 23 گل

5- وحید شفیعی(شهرداری تبریز) 22 گل

6- شهرام شریف زاده(هلال احمر) 21 گل

7- جواد اصغری مقدم(دبیری تبریز) 20 گل

8- مجتبی حسن نژاد(میثاق تهران) 20 گل

9- حمید نصیری(شهید منصوری) 20 گل

10- قدرت بهادری(فرش آرای مشهد) 17 گل

انتهای پیام/78002/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول