اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جمعیت هلال احمر همدان خبر داد

رضایت قائم مقام سازمان امداد و نجات از عملکرد پایگاه‌های امدادی همدان

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان از رضایت قائم مقام سازمان امداد و نجات از عملکرد پایگاه‌های امدادی این استان خبر داد.

رضایت قائم مقام سازمان امداد و نجات از عملکرد پایگاه‌های امدادی همدان

مقصود شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: پیرحسین کولیوند رئیس، ناصر چرخ‌ساز، معاون عملیات و مجتبی سیف قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور طی هفته گذشته با حضور در استان‌های همدان، لرستان و اصفهان، از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و اردوگاه‌های اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر این استان‌ها بازدید کرده‌اند.

وی ادامه داد: مجتبی سیف، قائم مقام سازمان امداد و نجات در پیامی عملکرد این سه استان را در اجرای طرح امداد نوروزی بسیار مطلوب عنوان کرده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر همدان با بیان اینکه طرح امداد نوروزی از 26 اسفندماه سال گذشته به همت نجاتگران این جمعیت، با قوت تمام در محورهای مواصلاتی استان اجرایی شده است، بازدید و ابراز رضایت مسئولان استانی و کشوری را سبب دلگرمی و افزایش انگیزه نجاتگران همیشه در صحنه هلال احمر دانست.

وی از پخش آخرین اخبار عملیات جمعیت هلال احمر از استودیو امداد و نجات شبکه خبر رسانه ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: تماشای این برنامه که هر روز ساعت 18 شاهد پخش آن هستیم علاوه بر آشنایی عموم مردم با فعالیت‌های نوروزی جمعیت هلال احمر، سبب بهره‌مندی آن‌ها از توصیه‌ها و هشدارهای ایمنی، اطلاع از آخرین حوادث رخ داده و آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور می‌شود.

شعبانی بار دیگر با اعلام شماره تلفن 112، ندای امداد هلال احمر، از هم استانی‌های عزیز خواست در صورت وقوع حادثه برای خود یا مشاهده حادثه برای دیگران، بدون فوت وقت با این شماره سه رقمی تماس گرفته و به حفظ جان حادثه‌دیدگان کمک کنند.

انتهای پیام/89034/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول