اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اسکان نوروزی پاسارگاد خبر داد

افزایش 15 درصدی اسکان مسافر نوروزی در پاسارگاد

رئیس ستاد اسکان نوروزی پاسارگاد گفت: اسکان مسافران نوروزی در پاسارگاد 15 درصد در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

افزایش 15 درصدی اسکان مسافر نوروزی در پاسارگاد

جلیل رزاق‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پاسارگاد در خصوص وضعیت اسکان مسافران و گردشگران نوروزی اظهار داشت: ابتدا مسافران نوروزی با مراجعه به آموزش و پرورش این شهرستان پذیرش می‌شوند و پس از مشخص شدن مدرسه محل اسکان به آنجا مراجعه کرده و اسکان می‌یابند.

رئیس ستاد اسکان نوروزی پاسارگاد ادامه داد: شهرستان پاسارگاد به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی شیراز به اصفهان و همچنین قرار داشتن آثار باستانی و گردشگری فراوان یکی از شهرستان‌های پرتردد و میزبان اسکان مسافران پرشمار نوروزی است.

رزاق‌منش ادامه داد: بیش از 35 مدرسه و 130 کلاس با امکانات فرش، پتو، یخچال و سیستم گرمایشی در اختیار گردشگران و مسافران نوروزی است.

وی اضافه کرد: از ابتدای فروردین ماه جاری تا به امروز بیش از 7 هزار نفر در شهرستان پاسارگاد اسکان داده شده‌اند که این تعداد در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته حدود 15 درصد افزایش داشته است.

رئس ستاد اسکان نوروزی پاسارگاد ابراز داشت: در بعضی از شب‌ها به دلیل استقبال بسیار مسافران و گردشگران از خدمات رفاهی شهرستان پاسارگاد و به علت کمبود مکان، مسافران را به شهرستان‌های همجوار دعوت می‌کنیم .

رزاق‌منش تصریح کرد: اکثر مسافران و گردشگران که خواستار اسکان در پاسارگاد بوده، کسانی هستند که سال‌های گذشته در این شهرستان اسکان داشته‌اند و خدمات خوبی به آنان ارائه شده است.

وی، تقاضای اسکان در شهرستان پاسارگاد از سوی مسافران نوروزی را بسیار دانست و بیان داشت: به علت تقاضای بسیار مسافران برای اسکان در پاسارگاد و از طرفی نداشتن هتل و اقامتگاه مسافر در این شهرستان، آموزش و پرورش پاسارگاد فشار بسیاری را در زمینه اسکان مسافران تحمل می‌کند.

انتهای پیام/2448/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول