اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات همدان خبر داد

وقوع 5 سانحه رانندگی در هشتمین روز طرح امداد نوروزی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از وقوع پنج سانحه رانندگی در هشتمین روز اجرای طرح امداد نوروزی خبر داد.

وقوع 5 سانحه رانندگی در هشتمین روز طرح امداد نوروزی

حسین اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پشت سر گذاشتن هشتمین روز از اجرای طرح ملی امداد نوروزی در محورهای مواصلاتی منتهی به استان همدان، اظهار داشت: در این روز نیز خدمات حضوری و امدادی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان همدان به مسافرین نوروزی ادامه داشت.

وی به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور همدان به بیجار اشاره کرد و ادامه داد: طی این سانحه رانندگی هر سه سرنشین خودرو با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافته و به وسیله یک دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان به واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در محور همدان به فامنین اشاره کرد و گفت: یک سرنشین حادثه‌دیده این خودرو نیز با امدادرسانی صورت گرفته به وسیله نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای تجرک، به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی از انحراف به چپ یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور همدان به ملایر، حوالی روستای زاغه سخن گفت و افزود: از میان چهار سرنشین این خورو، یک نفر که در وضع وخیمی قرار داشت با آمبولانس جمعیت هلال احمر راهی بیمارستان شد.

اشرفی در ادامه باز هم گفت‌وگو را به سمت واژگونی خودرو پراید پیش برد و اظهار کرد: در حد فاصل روستای سنگستان و گنجینه واقع در محور همدان به ملایر، یک خودروی سواری پراید با پنج سرنشین واژگون شد و این سانحه رانندگی نیز دو نفر را روانه مراکز درمانی کرد.

وی با بیان اینکه شاهد برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه سواری سمند در حوالی روستای «لتگاه» محور همدان به تهران هم بوده‌ایم، ابراز داشت: در این سانحه رانندگی، دو نفر از پنج سرنشین هر دو خودرو، به معاینات ویژه پزشکی نیازمند شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان از مسافران خواست از رانندگی در مواقع احساس خستگی و خواب‌آلودگی اجتناب کرده و در صورت نیاز به نزدیکترین اردوگاه اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی مراجعه و ساعاتی را استراحت کنند.

انتهای پیام/89034/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول