اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید فرماندار خوروبیابانک از مراکز خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در این منطقه

فرماندار خوروبیابانک از مراکز خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در این شهرستان بازدید کرد.

بازدید فرماندار خوروبیابانک از مراکز خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در این منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی استوار بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراکز خدمات به مسافران نوروزی شهرستان خوروبیابانک رفع نیازهای مسافران اعم از امنیت، اسکان و خدمات را مهم عنوان کرد و اظهار داشت: در شهرستان خوروبیابانک این مهم به خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به رضایتمندی مسافران نوروزی از حضور در شهرستان خوروبیابانک، خاطرنشان کرد: براساس نظرسنجی صورت گرفته از مسافران و زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) از حضور و اسکان در شهرستان خوروبیابانک ابراز رضایت و خرسندی کردند.

فرماندار خوروبیابانک با اشاره به عبور سالانه هزاران مسافر و زائر حرم رضوی از شهرستان و حجم بالای این ترددها در ایام نوروزی بر آمادگی هرچه بیشتر همه اعضای ستاد اجرائی خدمات سفر در این ایام برای ارائه خدمات شایسته به مسافران تأکید کرد.

حضور در پایگاه امداد و نجات بین جاده‌ای شهرستان، پاسگاه پلیس راه، مرکز بهداشتی درمانی شهر جندق، استقرار اتوبوس آمبولانسی از برنامه‌های بازدید فرماندار خوروبیابانک بود.

شهرستان کویری خوروبیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

همچنین در ادامه این بازدیدها در مراسمی با حضور فرماندار، بخشدار و مسئولان شهرستان خوروبیابانک سفره‌خانه سنتی‌حوض حاجی روستای مهرجان از توابع شهرستان خوروبیابانک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار خوروبیابانک در این مراسم با اشاره به اینکه برای احیای‌ چنین مکان‌های تاریخی همه مسئولان باید حساسیت کامل داشته باشند، اضافه کرد: در همین راستا برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار از تمام ظرفیت‌ها باید استفاده کنیم و این امر انگیزه لازم و همت تمام مسئولان را می‌طلبد.

علی استوار گفت: بناهای تاریخی نشان دهنده قدمت تاریخی یک منطقه است و باید نسل‌های آینده با تاریخچه و هویت گذشته خود آشنا شوند که این امر باید در شهرستان نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فارس؛ پیش از این بنای مذکور به صورت آب انبار قدیمی متروکه بود که پارسال با اعتباری افزون بر 900 میلیون ریال توسط بخش خصوصی تعمیر شد.

روستای تاریخی و گردشگری مهرجان در 33 کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهرستان خوروبیابانک قرار دارد.

این شهرستان کویری با 12 هزار کیلومتر مربع وسعت در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

شهرستان خوروبیابانک با آثار و ابنیه‌های تاریخی و طبیعی هر ساله پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/2301/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول