اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر قزوین تشریح کرد

محورهای پرخطر استان قزوین

مدیرعامل هلال احمر استان قزوین به تشریح محورهای پرخطر استان قزوین پرداخت.

محورهای پرخطر استان قزوین

حمید ره‌انجام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نقاط پرخطر استان قزوین بر اساس حوادث رخ داده در محورهای این استان به دست آمده است.

وی افزود: مطلوب است تا مسافران نوروزی و رانندگان برای عبور از محورهای مواصلاتی استان قزوین، این مسیرها را مد نظر قرار داده و با احتیاط بیشتری از آن عبور کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین عنوان کرد: در محور قزوین - تاکستان، جاده قدیم تاکستان سمت کهک و کیلومتر 30 تا 40 جاده قزوین - تاکستان جزو نقاط برفگیر و پر خطر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در محور قزوین به زنجان نیز کیلومتر 30 تا 40 و 100 تا 150 اتوبان قزوین – زنجان از نقاط برفگیر بوده و پرخطر است.

این مسئول اضافه کرد: در محور قزوین به رشت نیز گردنه کوهین و همچنین کیلومتر 38 جاده قزوین –رشت از نقاط حادثه خیز جاده‌ای و نقاط برفگیر محسوب می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین عنوان کرد: در محور قزوین به رشت کیلومتر 38 تا 75 قزوین –رشت نیز از نقاط حادثه خیز جاده‌ای و نقاط برفگیر است.

ره‌انجام یادآور شد: در محور قزوین به تهران کیلومتر 64-84 جاده قزوین – تهران و در محور آبیک- میرپنجی– نیروگاه شهید رجایی نیز کیلومتر 20 جاده قزوین – تهران از نقاط حادثه خیز جاده‌ای محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: در محور قزوین به بویین زهرا، گردنه آوج و کیلومتر 120 جاده قزوین – بویین زهرا هم از نقاط برفگیر است.

این مسئول افزود: در محور قزوین به الموت نیز گردنه قسطین‌لار و کیلومتر 60 جاده قزوین – الموت از نقاط برفگیر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2667/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول