اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشان در مجلس خبر داد

بخشودگی 70 میلیارد تومانی از بدهی شرکت نساجی کاشان

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: با پیگیری‌های مستمر و مساعدت مسئولان 70 میلیارد تومان از بدهی شرکت نساجی کاشان به سازمان تأمین اجتماعی بخشیده شد.

بخشودگی 70 میلیارد تومانی از بدهی شرکت نساجی کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباسعلی منصوری ظهر امروز در پنجمین هم‌اندیشی فرهیختگان شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: 60 میلیارد تومان بقیه بدهی شرکت نساجی کاشان به سازمان تأمین اجتماعی نیز برای بازپرداخت به اقساط 6 ماهه تبدیل شده است.

وی همچنین با اشاره به ورود دستگاه‌های ورود دستگاه‌های پیشرفته نساجی به  عرصه صنعت خاطرنشان کرد: ورود دستگاه‌های پیشرفته نساجی به شهرک‌های صنعتی کاشان و به ویژه آران و بیدگل، که نیاز نیروی انسانی به تولید را کاهش می‌دهد، زندگی چند هزار کارگر را تهدید می‌کند.

وی افزود: ورود این دستگاه‌ها باعث شده است که در چرخه تولید، نیاز به نیروی انسانی کاهش یابد و تعداد زیادی از کارگران شهرک‌های صنعتی آران و بیدگل بیکار شوند.

منصوری تصریح کرد: این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بسیاری از خریداران فرش ماشینی از این شرکت‌ها در کشورهای اروپایی، متقاضی فرش‌هایی با دوام پایین‌تر بوده چراکه مایل به تعویض فرش‌هایشان در کوتاه‌مدت هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های فراوان موجود در منطقه آران وبیدگل ابراز داشت: استخراج منیزیم و پتاسیم از دریاچه نمک آران و بیدگل می‌تواند بیش از 10 هزار شغل ایجاد کند و این منطقه را از تک محصولی بودن خارج کند.

منصوری اعتبار لازم برای تحقق این امر را یک ‌هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در صورتی که 300 میلیارد تومان از این اعتبار تأمین شود بقیه از صندوق توسعه ملی قابل تأمین است.

وی در پایان متذکر شد: انتظار می‌رود با مشارکت عمومی مردم و سرمایه‌گذاران این منطقه و نیز مساعدت مسئولان، این امر در آینده محقق شود.

انتهای پیام/2406/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول