اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پایان دور اول سفرهای نوروزی اعلام شد

اسکان بیش از 215 هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در دور نخست سفرهای نوروزی بیش از 214 هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان خراسان رضوی پذیرش شدند.

اسکان بیش از 215 هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جواد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ثبت بیش از 859 هزار و 102 اقامت روز در ستادهای اسکان موقت زائرین فرهنگی خراسان رضوی تا پنج فروردین خبر داد و اظهار داشت: وجود مرقد مطهر و منور رضوی خیل بی‌شماری از عاشقان حضرتش را در تعطیلات نوروزی مسافر مسیر خراسان رضوی می‌کند.

وی ادامه داد: در سال جاری و با افزایش 10 درصدی ظرفیت اسکان استان تاکنون بیش از 214 هزار و 776 نفر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان خراسان رضوی پذیرش شده و اسکان یافته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به بازدید به عمل آمده از ستادهای اسکان شهرستان‌های نیشابور و سبزوار وضعیت اسکان، امنیت و بهداشت این ستادها را برخلاف بارندگی‌های اخیر خوب توصیف کرد و برخدمات‌دهی مناسب به زائران رضوی در ستادهای اسکان زائرین فرهنگی امام رضا (ع) تاکید کرد.

حسینی در ادامه به اسکان بیش از 41 هزار و 303 خانواده فرهنگی در ستادهای اسکان خراسان رضوی اشاره کرد و میزان اقامت شب ثبت شده در ستادهای اسکان استان را 227 هزار و 466 نفراقامت شب عنوان کرد که از این تعداد بیش از 210 هزار اقامت شب در شهر مقدس مشهد بوده است.

رئیس ستاد اسکان زائرین فرهنگی خراسان رضوی همچنین با اشاره به پذیرش بیش از 36 هزار زائر فرهنگی در ستادهای هشتگانه ثامن مشهد در شب گذشته از آمادگی نواحی مشهد برای پذیرش زائران فرهنگی خبر داد.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول