اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرضا:

عملکرد بیمارستان‌های شهرضا در نوروز قابل تقدیر است

معاون فرماندار شهرضا گفت: عملکرد مجموعه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرضا در ایام نوروز به لحاظ ارائه خدمات مطلوب به هموطنان قابل تقدیر است.

عملکرد بیمارستان‌های شهرضا در نوروز قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید حمید بحرینی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی امیرالمومنین(ع) با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرضا به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مطلوب در ایام مختلف سال محور تردد هموطنان برای عزیمت به نقاط مختلف کشور است و تمهید امکانات و زیرساخت‌های مطلوب در حوزه بهداشتی و درمانی همواره جزو مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه مسئولان شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: برهمین اساس از چند ماه گذشته با برگزاری نشست‌های متعدد با متولیان و مدیران حوزه بهداشت و درمان شهرضا تمامی نیازمندی‌های اساسی این حوزه شناسایی و نسبت به اتخاذ تمهیدات اساسی اقدام شده است.

معاون فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه در ایام نوروز برخی از اقشار جامعه در راستای ارائه خدمات مختلف به هموطنان فعالیت می‌کنند، بیان داشت: جامعه پزشکان، پرستاران و سایر فعالان بخش بهداشت و درمان از مصادیق خدمت گذاری جهادی به مردم هستند و تقدیر شایسته از این انسان‌های بزرگ جزو مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

وی با تشریح لزوم بازدید مداوم از مراکز بهداشتی و درمانی شهرضا در ایام نوروز گفت: بر همین اساس نسبت به بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی امیرالمومنین(ع) و ملاقات با بیماران و مجروحان تصادفی اقدام شده است و امیدواریم در روزهای آینده زمینه بازدید از تمامی مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مهیا شود.

به گزارش فارس، در بازدید ظهر امروز از بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی امیرالمومنین(ع) معاونت فرمانداری، بخشدار مرکزی شهرضا و برخی متولیان حوزه بهداشت و درمان ضمن ملاقات با بیماران و عرض تبریک سال جدید به بررسی نیازمندی‌های احتمالی در این حوزه اقدام کردند.

انتهای پیام/63011/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول