اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد

ارائه خدمات اتوبوسرانی قزوین در برگزاری تور قزوین‌گردی

معاون فنی و پشتیبانی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: این ناوگان در برگزاری تور قزوین‌گردی ویژه ایام تعطیلات نوروزی خدمات رایگان به شهروندان قزوینی ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات اتوبوسرانی قزوین در برگزاری تور قزوین‌گردی

سعید کجینه‌باف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تور قزوین‌گردی با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اسفند ماه سال 92 تا ایام تعطیلات نوروزی 93 برای شهروندان قزوینی برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان واحد اتوبوسرانی قزوین شهرداری قزوین در برگزاری تور قزوین‌گردی از روز اول تا پایان دوازدهم فروردین ماه به صورت مستمر شش دستگاه اتوبوس را در اختیار مسئولان مربوطه قرار داده است.

معاون فنی و پشتیبانی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه در تور قزوین‌گردی با هدف افزایش خدمات رفاهی و تفریحی از مطلوبترین اتوبوسها استفاده شده است، یادآور شد: در این تور خدمات حمل و نقل به صورت رایگان به شهروندان قزوینی ارائه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری تور قزوین‌گردی در داخل خطوط شهری با حضور مسافران بومی و قزوینی با هدف بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی این شهر با حضور نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین برپا می‌شود.

آمادگی اتوبوسرانی قزوین در حوادث نوروزی

کجینه‌باف بیان کرد: ستاد بحرانی سازمان واحد اتوبوسرانی قزوین شهرداری قزوین شش دستگاه اتوبوس در ایام تعطیلات نوروز برای حوادث غیرمترقبه در نظر گرفته است تا هر حادثه‌ای که در شهر رخ داد خدمات مربوطه با این تعداد دستگاه به مسافران و مجروحان احتمالی ارائه شود.

معاون فنی و پشتیبانی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین ادامه داد: این آمادگی از نخستین روز سال 93 تا پانزدهم فروردین ماه در کمیته بحران سازمان واحد اتوبوسرانی قزوین شهرداری قزوین وجود دارد و افرادی که نیازمند خدمات امدادرسانی باشند به آنان ارائه داده می‌شود.

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین در ایام تعطیلات نوروزی

وی با بیان اینکه جابه‌جایی مسافران و شهروندان قزوینی از جمله وظایف سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین است،اظهار داشت: واحدهای اتوبوس این سازمان به دلیل ایام تعطیلات نوروز 93 تعطیل نیست و فعالیت آنان در این ایام ادامه دارد.

کجینه‌باف با اشاره به اینکه در روز پنجم فروردین اداره‌ها دایر است و فعالیت می‌کند، ابراز داشت: واحدهای اتوبوس از این تاریخ تا دوازدهم فروردین ماه به شهروندان قزوینی خدمات ارائه می‌دهند.

معاون فنی و پشتیبانی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: در تاریخ‌ اعلام شده 80 درصد از ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قزوین فعال هستند و خدمات جابه‌جایی را به شهروندان قزوینی ارائه می‌دهند.

این مسئول یادآور شد: از نخستین روز سال جدید 93 تا چهارم فروردین ماه 50 درصد از ناوگان سازمان واحد اتوبوسرانی قزوین شهرداری قزوین فعال بودند و خدمات جابه‌جایی را به شهروندان قزوینی ارائه دادند.

انتهای پیام/77009/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول