اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

مسئولان بابرنامه‌ریزی در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند

امام جمعه شهرستان چالوس گفت: مسئولان باید برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه اقتصاد و فرهنگ انجام داده و با مدیریتی جهادی در راستای تحقق آن گام بردارند.

مسئولان بابرنامه‌ریزی در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس‌، حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی نوری بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان چالوس اظهار داشت: روسای دستگاه‌های اداری باید برای حل مشکلات مردم و پاسخ صحیح به درخواست‌های مردم در راستای رضایت خداوند و جلب رضایت مردم گام بردارند.

وی تأکید داشت: دلسوزی در خدمت به مردم، هماهنگی بین حرف و عمل، همت برای خدمت به مردم و جلب رضایت مردم از مهم‌ترین اموری‌ است که باید در سرلوحه کار مدیران قرار بگیرد.

راشدی تصریح کرد: اگر مدیران و مسئولان نسبت به هم مهربان و دلسوز باشند برای رفع مشکلات مردم همکار و همراه یکدیگر باشند بدون شک کارها به‌درستی به‌پیش می‌رود.

وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: در پیام نوروز امسال مقام معظم رهبری سه نکته وجود دارد که همه مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه چالوس با تأکید بر اینکه استقلال اقتصادی مهم‌ترین رکن در تمام مسائل دنیا‌ است، گفت: آشنایی مردم با اقتصاد، فرهنگ و تدبیر درست داشتن در کارهای اجتماعی و فعالیت‌های اقتصادی منجر به مدیریت صحیح می‌شود.

وی به تغییرات اساسی در افکار، حالات و رفتار افراد تأکید کرد و افزود: اگر حال و فکر و رفتارمان تغییر کند انگیزه‌ها، برخوردها، موضع‌گیری‌ها و روابط اجتماعی نیز به موازات آن تغییر می‌کند.

خطیب جمعه چالوس اذعان داشت: ملت ایران اراده مستحکمی برای استقلال پویا و فراهم کردن فرهنگ اسلامی ایرانی دارند.

وی با تأکید بر تحقق شعار سال مقام معظم رهبری افزود: ملت ایران تلاش می‌کند تا شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد، تحقق یابد.

راشدی خاطر نشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند هم در اقتصاد و هم در فرهنگ، کار بدون حضور مردم پیش نخواهد رفت و گروه‌های گوناگون مردمی باید با اراده و عزم راسخ ملّی در این عرصه‌ها نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه اقتصاد و فرهنگ انجام داده و با مدیریتی جهادی در راستای تحقق آن گام بردارند، گفت: تنها راه رسیدن به استقلال کامل و عزت و موفقیت در عرصه سیاسی و اقتصادی تحول فرهنگی جامعه و بازگشت به هویت اسلامی و حفظ فضای معنوی و سبک زندگی دینی است.

انتهای پیام/86004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول