اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر سمنان:

بستر لازم برای تبدیل سمنان به مقصد گردشگری مسافران فراهم شده است

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمنان گفت: بسترهای لازم برای تبدیل شهرستان سمنان به مقصد گردشگری مسافران نوروزی فراهم شده است.

بستر لازم برای تبدیل سمنان به مقصد گردشگری مسافران فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمنان که به منظور بررسی خدمات ارائه شده به مسافران در محل سالن جلسات شهدای فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، ضمن تقدیر از اعضای ستاد به دلیل ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران نوروزی در سال جدید، خواستار تقویت‌ خدمات‌رسانی در این زمینه شد.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال 93 رهبر معظم انقلاب و رسیدن به اغنای اقتصادی و فرهنگی، باید مدیران، مردم، مسئولان و صاحب‌نظران با روحیه جهادی کار و تلاش کنند، افزود: فعالیت‌ها را باید بر اساس برنامه‌ریزی مدون آغاز کرد.

سعدالدین تعیین هدف و مسیر مشترک در رونق اقتصادی و توسعه فرهنگی را با مشارکت مردم و مسئولان در این راستا بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: هماهنگی‌های لازم در سه ماه پایانی سال 92 در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمنان عاملی مهم در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مسافران نوروزی و زائران بود و نظرسنجی‌های صورت گرفته و اعلام رضایت مسافران در این زمینه، تصدیقی بر این موضوع است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمنان اظهار داشت: از مهم‌ترین عوامل توسعه اقتصادی مد نظر رهبری، تاکید بر رشد اقتصاد ایران از طریق تقویت تولید داخل است که توسعه صنعت گردشگری در شهرستان و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و جذب سرمایه‌گذار در این بخش می‌تواند مثمرثمر باشد.

سعدالدین در ادامه با بیان اینکه سمنان باید مقصد گردشگری شود نه گذرگاه گردشگر، افزود: اعضای ستاد تسهیلات سفر باید در طول سال فعال و پیگیر رفع مشکلات باشند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمنان تصریح کرد: هدف اصلی ستاد سفر باید تبدیل شهرستان سمنان به عنوان مقصد گردشگری مسافران باشد و در این زمینه استان‌هایی که با توجه به مسیر تا مشهد مقدس مسافت طولانی‌تری را باید طی کنند، به عنوان مخاطب اصلی معرفی شهرستان باید مدنظر قرار گیرد.

وی سمنان را شهری تاریخی و با قدمت طولانی معرفی و خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌های متولی در راه‌اندازی تورهای گردشگری مشترک بین شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه به عنوان زادگاه رییس جمهور شد.

انتهای پیام/2249/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول