اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان خبر داد

کاهش 17 درصدی تصادفات در سال جدید در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان از کاهش 17 درصدی تصادفات رانندگی در سال جدید در این شهرستان خبر داد.

کاهش 17 درصدی تصادفات در سال جدید در سمنان

حسن سعدالدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان به افزایش شمار بازدیدکنندگان و دیدن مسافران از اماکن تاریخی و زیارتی سمنان در سال جدید نسبت به سنوات قبل اشاره کرد.

وی ادامه داد: حضور راهنمایان در این مکان‌ها و هدایت و اطلاع‌رسانی به مسافران در این بخش نسبت به سال‌های گذشته بهتر بوده است.

فرماندار شهرستان سمنان همچنین در خصوص بازگشایی راه سمنان به جندق خاطر نشان کرد: این موضوع مورد سئوال بسیاری از مسافران بوده که باید پیگیری‌های لازم در بازگشایی این مسیر با هماهنگی دستگاه‌های متولی به عمل آید.

سعدالدین، خواستار اطلاع‌رسانی بیشتر از سوی دستگاه‌های عضو ستاد سفر سمنان شد و گفت: برنامه‌ریزی برای مسافران در مسیر بازگشت از مشهد مقدس باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال سرد شدن هوا، هدایت خانواده‌ها به محل‌های اسکان ضروری است.

فرماندار شهرستان سمنان از کاهش 17 درصدی تصادفات در سال جدید خبر داد و گفت: یک هزار و 331 مورد مراجعه به بیمارستان‌های کوثر و امیرالمؤمنین (ع) در این ایام ثبت شده است.

سعدالدین همچنین از ثبت درمان یک هزار و 154 بیمار به صورت سرپایی و 137 فقره بستری در این بیمارستان‌ها خبر داد و خواستار حمایت بیشتر روانی از مصدومان و حادثه‌دیدگان حوادث ترافیکی شد.

وی از صدا و سیمای مرکز سمنان نیز خواست تا با دعوت از مردم به بازدید از اماکن تاریخی شهر ضمن معرفی این مکان‌ها، فضایی فرهنگی برای شهروندان فراهم آورد.

فرماندار شهرستان سمنان خواستار حفظ حرمت ایام فاطمیه شد و بیان داشت: کمیته‌ای برای تدوین برنامه‌های ایام فاطمیه در فرمانداری سمنان تشکیل شده است.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول